اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960323251847319

رویدادی ایرانی برای حمایت از هنر طراحان پترن ایرانی

فراخوان دریافت طرحهای پیشنهادی رویداد هنری پترنیتکچر

کد: 13960323251847319

https://goo.gl/DrvEDa

، تهران , (اخبار رسمی): رویداد پترنیتکچر (patternitecture) برای دریافت طرح‌های پیشنهادی از طراحان محیطی، تا یکم تیرماه به دریافت ایده‌های طراحان در رشته‌های گرافیک، نقاشی، مجسمه سازی، صنایع دستی، معماری و شهرسازی می‌پردازد.

فراخوان دریافت طرحهای پیشنهادی رویداد هنری پترنیتکچر

داوری این دوره را رضا عابدینی، فرامرز پارسی، رزیتا شرف جهان، هومن طالبی، فرزین هدایت زاده و سینا مصطفوی به عهده خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی رویداد پترنیتکچر، این نمایشگاه فرصتی است تا طراحان ایران معاصر، در داخل و خارج از کشور، اندیشه‌های خود را در این باب به نمایش گذاشته تا فضایی جهت هم افزایی علمی و هنری فراهم آید. نمایشگاه بر آن است تا با ایجاد تعامل میان طراحانی از گرایشهای گوناگون، که در ساخت محیط مشارکت دارند، زمینه ای برای گفتگو، نقد و بازخوانی این آثار ایجاد نموده و از این طریق به پاسخی برای پرسش “نمودهای مفهوم پترن در طراحی محیطهای انسان ساخت ایران معاصر” دست یابد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه که در حوزه هنر و معماری برگزار می شود، تا یکم تیرماه به دریافت ایده‌های طراحان در رشته‌های گرافیک، نقاشی، مجسمه سازی، صنایع دستی، معماری و شهرسازی می‌پردازد و پس از یک مرحله داوری از واجدین شرایط برای ارسال اصل اثر دعوت به عمل می آورد. داوری این دوره را رضا عابدینی، فرامرز پارسی، رزیتا شرف جهان، هومن طالبی، فرزین هدایت زاده و سینا مصطفوی به عهده خواهند داشت.

غزل رفالیان نمایشگاه گردان این رویداد، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای هم افزایی طراحان ایرانی در رشته‌های گوناگون دانست و گفت: «رویدادهای این چنینی می‌توانند به ایجاد طراحان مولف در این حوزه و غنای این نوع طراحی کمک شایانی باشند.»

علاقه‌مندان جهت اطلاع از جزئیات رویداد می‌توانند به سایت آن به آدرس http://patternitecture.com مراجعه کنند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رویداد پتنرنیتکچر

نمایشگاه پترنیتکچر رویدادی برای بازخوانی و کاوش در کاربرد مفهوم پترن در عرصه محیطهای انسان ساخت ایران معاصر است که به کوشش جمعی از علاقمندان حوزه معماری و هنر برگزار می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]