اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960324251907320

مجموعه "کتاب دست دو" ارائه می‌دهد:

دلایلی برای فروش کتاب‌های خوانده شده و روشی سریع برای آن

کد: 13960324251907320

https://goo.gl/Dc3shA

، (اخبار رسمی): شاید شما هم در خانه کتاب‌های زیادی دارید که هرگز به آنها مراجعه نمی‌کنید. اگر در آپارتمان ساکن هستید، آن هم در تهران، احتمالا با خود فکر می کنید چرا باید این همه کتاب که به سراغشان نمی‌روید را در خانه نگهدارید. مجموعه "کتاب دست دو" در این زمینه روشی سریع و ساده برای فروش این کتاب‌ها فراهم کرده است.

خرید کتاب های دسته دوم اضافی و کتابخانه شخصی در تهران - 09125988920

فلسفه چاپ و خرید و فروش کتاب، نشر دانایی و آگاهی است. شما پس از خواندن کتاب بهره مورد نظر از کتاب را برده اید و می توانید با فروش کتاب امکان استفاده دیگران از محتوای کتاب را برای آنها فراهم کنید.

به گزارش سایت کتاب دست دو،  در این شرایط حتما فکر می کنید فروش کتاب منطقی است. اما برخی هرگز تمایل به فروش کتاب‌های خوانده شده و قدیمی خود ندارند و از خود می پرسند چرا باید کتاب‌های خودم را بفروشم؟ اصولا کسی که کتابی را خریده و خوانده نسبت به آن کتاب یک احساس و خاطره پیدا می‌کند و بر همین اساس فروش آن کتاب برای او سخت خواهد بود. با این وجود دلایلی هست که فروش کتاب خوانده شده را منطقی جلوه می‌دهد.

در ادامه به این دلایل اشاره می شود:

امکان استفاده دیگران از کتاب: فلسفه چاپ و خرید و فروش کتاب، نشر دانایی و گاهی است. شما پس از خواندن کتاب بهره مورد نظر از کتاب را برده اید و می توانید با فروش کتاب امکان استفاده دیگران از دانش و محتوای کتاب را به آنها منتقل کنید. باید توجه داشته باشید که احتمال مراجعه مجدد شما به یک کتاب غیر مرجع خوانده شده بسیار کم است.
حفظ محیط زیست: خوب یا بد برای هر کتابی که در دست داریم درختی بریده شده و هر کتابخانه جنگلی را ویران کرده. منطقی است که برای مدیریت استفاده از منابع طبیعی از یک کتاب بارها و بارها استفاده کنیم. شما با فروش کتاب می توانید همزمان به حفظ محیط زیست و ارتقا دانش جامعه کمک کنید.
نقد شدن سرمایه راکد: واقعیت آن است که کتاب‌های شما یک سرمایه هستند که وقتی آنها را خواندید، از آنها استفاده بهینه کرده اید. حال می توانید با فروش آنها استفاده بهینه از این سرمایه ببرید.
باز شدن فضای خانه: با توجه به محدودیت شدید فضا در خانه‌های امروزی و آپارتمان‌ها، باید با خود فکر کنید چه دلیلی دارد تا این همه کتاب که هرگز به سراغشان هم نمی روید را در خانه نگهدارید. در این شرایط شاید منطقی ترین راه فروش آنها باشد.

با خواندن این توضیحات شاید به دنبال یک خریدار خوب برای کتاب‌هایتان باشید. در این راستا سایت کتاب دست دو با سالها تجربه در حوزه خرید و فروش کتاب در این زمینه آمادگی خرید کتب دست دوم دارندگان کتاب را دارد. این مجموعه برای راحتی شما ابتدا یک عکس کلی از کتابخانه شما دریافت کرده و قیمت حدودی کتاب‌ها را مشخص می کند. در صورتی که شما تمایل به فروش کتاب‌ها داشتید در اولین فرصت و در زمانی که شما راحت باشید به محل استقرار کتاب‌های شما آمده و کتاب‌هایتان را به قیمتی منصفانه و کارشناسی خریداری خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کتاب دست دو به آدرس http://ketabedastedo.com مراجعه و یا با شماره 09125988920 تماس حاصل کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتاب دست دو

ما کتاب دست دوم شما را درب منزلتان به قیمتی منصفانه خواهیم خرید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]