اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960325251927309

با هدف آموزش بورس به عنوان شغل دوم و درآمد اول:

نهمین دوره آموزش جامع نخبگان بورس برگزار می‌شود

کد: 13960325251927309

https://goo.gl/BOHjsM

، تهران , (اخبار رسمی): خانه سرمایه، نهمین دوره آموزشی جامع نخبگان بورس را با هدف جذب دانشپذیرانی که در نظر دارند بورس را به عنوان شغل دوم و درآمد اول به کار گیرند، در تاریخ 8 مرداد ماه 1396 برگزار می کند.

خانه سرمایه متولی آ»وزش حرفه ای بورس در ایران

علی صابریان مدیر عامل خانه سرمایه، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش فعالان اقتصادی و کسانی بیان کرد که می‌خواهند به صورت اصولی سرمایه گذاری کنند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه خانه سرمایه، این مجموعه متولی برگزاری دوره‌های جامع آموزش بورس، نهمین دوره آموزشی جامع نخبگان بورس را با جذب دانشپذیرانی که در نظر دارند بورس را به عنوان شغل دوم ودرآمد اول با بهره گیری از فرصت‌های اضافی خود،در جهت کسب درآمد بیشتر،به کار گیرند، در تاریخ 8 مرداد ماه 1396 برگزار می کند.

علی صابریان مدیر عامل خانه سرمایه، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش فعالان اقتصادی و کسانی بیان کرد که می‌خواهند به صورت اصولی سرمایه گذاری کنند. وی هم چنین افزود: «در صدد هستیم با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی سطح آموزش جامعه مخاطب بورسی و اقتصادی، زمینه‌های رشد و هوشمندی در سرمایه گذاری علمی و آگاهانه را گسترش دهیم.»

علی صابریان درباره اهداف و نتایج برگزاری این دوره آموزشی اذعان داشت: «با توجه به خلا مراکز آموزشی اقتصادی و فعالیت مراکر نامعتبر، علاقمندان فراوانی هستند  که با هزینه اندک تصمیم به سرمایه گذاری دارند و نمی دانند چطور به سود  مطلوب دست یابند و یا کجا سرمایه گذاری کنند، طبیعتا  یکی از بهترین گزینه‌ها،سرمایه گذاری  در بورس است، زیرا در تمام جوامع بویژه در ایران رشد اقتصادی خوبی به همراه دارد و همچنین می توان با سرمایه گذاری اندک در آن به سود مطلوب رسید. اما چطور و چگونه ؟»

این سوالات در دوره  جامع نخبگان بورس خانه سرمایه توسط اساتید مجرب این مجموعه پاسخ داده می‌شود و به علاقمندان و متقاضیان شرکت در دوره  آموزش داده می‌شود که چطور ممکن است در کمترین زمان،به  بیشترین سود دست یابند و از روش‌های مطمئن  برای سرمایه گذاری استفاده کنند. وی همچنین مدرسان دوره آموزشی جامع نخبگان بورس را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: آقای یوسف امین داور،پیمان باغچه سرا،علی مرادی همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند مشاوران توانمندی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان دوره  باشند.

در پایان علی صابریان با اشاره به اهداف نهایی مجموعه خانه سرمایه، افق بلند مدت مجموعه را دستیابی به بالاترین سطح استاندارد آموزشی در حوزه ی بورس و آموزش شیوه‌های صحیح و نوین سرمایه گذارانی و اصلاح روش‌های کسب سود در بازار سرمایه و انتقال کاربری و بهینه ی آن به مخاطبان و علاقمندان عنوان کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به  وبسایت خانه سرمایه به آدرس www.khanesarmaye.com و یا به کانال تلگرام خانه سرمایه مراجعه کنند. همچنین برای سهولت ثبت نام، علاقه‌مندان می‌توانند  عبارت {نخبگان} را به سامانه پیامکی 5000100090 پیامک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه سرمایه

این شرکت با هدف آموزشی سرمایه گذاری در بورس زیر نظر سازمان فنی حرفه ای با سابقه ای درخشان تاسیس گردید باشد که گام بزرگی در عرصه آموزش و رشد اقتصادی شرکت برداشته شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]