اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960325251976937

عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه الکتریک و الکترونیک اصفهان:

کسب‌وکار موفق از آنِ کسانی خواهد بود که از شبکه‌های مجازی به درستی استفاده کنند

کد: 13960325251976937

https://goo.gl/Xh7Tth

، اصفهان , (اخبار رسمی): عضو هیئت رئیسه اتحادیه الکتریک و الکترونیک اصفهان در حاشیه بازدید از مجموعه سایت دیجی اسپارک گفت: در آینده کسب‌وکار موفق از آنِ کسانی خواهد بود که از شبکه‌های مجازی به درستی استفاده کنند.

صحبت‌های مهم مسئول رسته الکترونیک اتحادیه الکتریک و الکترونیک اصفهان

وب سایت دیجی اسپارک از فعالان رسته الکترونیک در اصفهان است که زیر نظر اتحادیه الکتریک و الکترونیک اصفهان در قسمت آموزش الکترونیک و رباتیک و خصوصا اینترنت اشیا(IOT) فعالیت گسترده‌ای دارد.

علیرضا مهرآور افزود: در آینده سایت‌هایی با الگو از دیجی اسپارک می‌توانند مسیرساز آینده برای نوجوانان و جوانان باشند. همانطور که در سال‌های اخیر دولت محترم هم از چنین حرکت هایی حمایت کرده است.

مهر‌آور تاکید کرد: دیجی اسپارک به عنوان نخستین شبکه مجازی و مرجع برای آموزش نوجوانان، جوانان و تولیدکنندگان در اصفهان که به مدیریت اروند طباطبایی تاسیس شده است به تولیدکنندگان خط فکری می‌دهد و آن‌ها را با مسیرهای جدید آشنا می‌کند. 

او افزود: وب‌سایت دیجی اسپارک به توسعه وب زبان فارسی نیز کمک می‌کند و با انرژی در حال تولید و انتشار محتوای ناب فارسی است.

مهرآور با بیان این‌که می‌توانیم برای حمایت از تولیدکنندگان این فعالیت‌ها را بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی بومی‌سازی کنیم، افزود: آقای طباطبایی به لطف حضور پدرشان جناب آقای دکتر افشین طباطبایی که دارای سابقه بیش از 35 سال در رسته الکترونیک (کیت دانشجو) هستند، کاملا به این رسته آشنایی دارند و تکنولوژی‌های روز را می‌شناسد.

او گفت: آینده متعلق به چنین فعالیت‌های اقتصادی است چون مردم نیز به این سایت‌های مجازی اقبال خوبی نشان داده‌اند؛ ما هم با توجه به راه‌کارهای قانونی که مطرح شده است در آینده‌ مجوز‌های لازم را به این نوع سایت‌ها ارائه می‌کنیم و در چارچوب قوانین نظام صنفی قرار خواهیم داد. 

وب سایت دیجی اسپارک از فعالان رسته الکترونیک در اصفهان است که زیر نظر اتحادیه الکتریک و الکترونیک اصفهان در قسمت آموزش الکترونیک و رباتیک و خصوصا اینترنت اشیا(IOT) فعالیت گسترده‌ای دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشجو کیت - Daneshjookit

دانشجو کیت پایگاه تخصصی الکترونیک و رباتیک است. در یک پایگاه تخصصی، علاوه بر عرضه کالاهای مختلف و حرفه‌ای، خدمات و مشاوره‌های تخصصی هم داده می‌شود. به این معنی که ارتباط دانشجو کیت با کاربران، قبل از خرید بوجود می‌آید و پس از خرید هم قطع نخواهد شد. از جمله ارزش‌هایی که در دانشجو کیت به کاربران عرضه می‌شود:

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]