اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960327252116094

همکاری Cisco و IBM در زمینه مقابله با تهدیدات سایبری

کد: 13960327252116094

https://goo.gl/TBew4x

، تهران , (اخبار رسمی): دو غول فناوری سیسکو سیستمز ( Cisco ) و آی.بی.ام ( IBM ) برای مقابله بهتر و سریع‌تر با تهدیدات سایبری با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همکاری سیسکو سیستمز و آی بی ام

تیم‌های تحقیقاتی سیسکو تالوس Cisco Talos و آی.بی.ام ایکس فورس IBM X-Force ، اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش طبق این همکاری دو غول فناوری Cisco و IBM سرویس‌های امنیتی و اطلاعات و محصولات تهدیدات امنیتی را با یکدیگر ادغام خواهند کرد.
در حال حاضر دو شرکت فعالیت زیادی در حوزه امنیت سایبری دارند و پس از این قرارداد تحقیقات و خدمات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.


مجموعه‌های امنیتی سیسکو با مجموعه‌های IBM QRadar across networks , Endpoint & Cloud سرویس‌های سراسری و جهانی IBM ادغام خواهند شد.

هم‌چنین طبق توافق این همکاری‌، تیم‌های تحقیقاتی سیسکو تالوس Cisco Talos و آی.بی.ام ایکس فورس  IBM X-Force اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت.
همکاری دو غول فناوری Cisco و IBM تاثیرات زیادی در بازار امنیت سایبری و شرکت‌های فعال در این حوزه خواهد داشت.


جالب است بدانید شرکت‌های Trend Micro , McAfee , Symantec , Webroot و Sophos از شرکای استراتژیک شرکت سیسکو سیستمز و شرکت Trend Micro نیز از جمله شرکای استراتژیک IBM در بخش امنیت سایبری هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]