اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960329252377338

طرح فروش استثنایی تستا با تخفیف و هدایای ویژه

پیش فروش عیب‌یاب هوشمند رایانه تستا

کد: 13960329252377338

https://goo.gl/bCjMMr

، قم , (اخبار رسمی): عیب‌یاب رایانه تستا اولین سیستم عیب‌یابی تحت وب مادربرد رایانه است که می‌تواند در زمان بسیار کوتاه و با دقت و اطمینان بالا قطعه معیوب مادربرد رایانه را مشخص و ضمن ارائه نقشه و شماتیک‌های مربوطه، راهکار رفع عیب و تعمیر را نیز در اختیار کاربر قرار دهد.

تستا دیباگر هوشمند مادربرد رایانه

این سیستم که در حال حاضر برای مادربردهای رایانه شخصی در دسترس کاربران قرار دارد به عنوان یک دستیار هوشمند و همیشگی عمل می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شرکت رایان آزما اسپیناس، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، اولین سری از محصولات عیب‌یاب هوشمند رایانه تستا با شرایط ویژه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

برای خرید محصول کافیست بر روی لینک سفارش محصول در بخش فروشگاه کلیک کنید تا جزو ۱۰۰ خریدار اول بوده و به جز تخفیف خرید، از مزایای ویژه مانند شارژ استفاده رایگان و دیگر مزایا بهره‌مند شوید.

عیب یاب رایانه تستا اولین سیستم عیب‌یابی تحت وب مادربرد رایانه است که می‌تواند در زمان بسیار کوتاه و با دقت و اطمینان بالا قطعه معیوب مادربرد رایانه شما را مشخص و ضمن ارائه نقشه و شماتیک‌های مربوطه، راهکار رفع عیب و تعمیر را نیز در اختیار شما قرار دهد.

این سیستم که در حال حاضر برای مادربردهای رایانه شخصی در دسترس کاربران قرار دارد به عنوان یک دستیار هوشمند و همیشگی برای شما عمل کرده و همچنین شما را به دنیای مقالات و انجمن‌های تخصصی سخت افزار مرتبط کرده و نیز دسترسی شما را به خرید محصولات مورد نیاز بیشتر می‌کند.

با پیش خرید تستا، جزو اولین کسانی خواهید بود که از این محصول استفاده کرده و همچنین از مزایای ویژه طرح پیش فروش بهره مند شوید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش خرید این محصول می‌توانند به سایت تسلا به آدرس http://testatools.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تستا

شرکت رایان آزما اسپیناس (سهامی خاص) که حول توسعه طرح «سیستم تحت وب عیب‌یابی مادربورد رایانه» به منظور تولید محصول قابل ارائه در بازار، در سال 1394 شکل گرفت و طی مدت 13 ماه توانست بستر مناسب جهت تبدیل اختراع ثبت شده عیب یاب رایانه به سیستم مذکور را ایجاد کند. این شرکت با توجه به پتانسیل بازارهای صادراتی موفق به شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی شد که در آنجا با استقبال خوبی از طرف مشتریانی از هند و روسیه و بازدیدکنندگانی از شرکت مایکروسافت و همچنین نخبگان سیلیکون ولی مانند آقای کامران الهیان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]