اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960330252444850

10 آمار جذاب از نرم افزار CRM که باید بدانید (بخش دوم)

کد: 13960330252444850

https://goo.gl/ovRbcc

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ها باید از این آمار و ارقام آگاه باشند تا بتوانند نرم افزار های موجود را از لحاظ تناسب با چشم انداز های شرکت یا ویژگی های اضافی تر که می تواند سود حاصل از نرم افزار CRM را به حداکثر برساند، ارزیابی کنند.

10 آمار جذاب از نرم افزار CRM که باید بدانید (بخش دوم)

براساس اظهار تیم‌های فروش، میزان درآمد این افراد پس از استفاده از نرم‌افزار CRM تحت وب، 41% افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایده ارتباط تراشه، براساس اظهار تیم‌های فروش، میزان درآمد این افراد پس از استفاده از نرم‌افزار CRM تحت وب، 41% افزایش داشته است.

برخی از شرکت ها در حال حاضر از نرم افزار CRM در ساختارهای گوناگونی استفاده می کنند، اما سوال اینجاست که آیا علت الزام تغییر یا جهش در نرم افزار CRM خود را می دانند؟ برای شرکت هایی که به تازگی تصمیم به شروع مسیر CRM برای کسب وکارشان گرفته اند، تصویر سازی چگونگی خلق استراتژی موثر مدیریت ارتباط با مشتری و همینطور پیاده سازی بهترین روش بسیار اهمیت دارد. به آمار زیر توجه نمایید :

  • تنها 47% از شرکت ها در جهان از نرم افزار CRM استفاده می نمایند.
  • 43% از مشتریان کمتر از نیمی از امکانات موجود در نرم افزارCRM  را استفاده می کنند.

شرکت ها باید از این آمار و ارقام آگاه باشند تا بتوانند نرم افزار های موجود را از لحاظ تناسب با چشم انداز های شرکت یا ویژگی های اضافه تر که می تواند سود حاصل از نرم افزار CRM را به حداکثر برساند، ارزیابی کنند.

 

CRM شخصی سازی شده:

از آنجایی مشتریان ابزارهایی هم راستا با سیاست ها و نیاز های خاص خود را طلب می کنند، نرم افزار CRM شخصی سازی شده تبدیل به داغ ترین کالای نرم افزاری شده است. ابزار های CRM شخصی، نیاز به طیف گسترده آموزش نرم افزار را حذف و در عوض می تواند بسیار کاربرپسند تر و نزدیک به روندهای موجود در کسب وکار شما باشد.

 

یکپارچگی (ادغام) با دیگر نرم افزار ها:

نرم افزار CRM شرکت می تواند با وب سایت فروشگاهی، نرم افزار های بازاریابی مثل ایمیل، پیامک، فکس و تلگرام، پلتفرم های آنالیز و حتی سیستم حسابداری و دیگر نرم افزار های شرکت ادغام و یکپارچه شود.

 

دسترسی از طریق تکنولوژی های پوشیدنی!

شرکت های تولید کننده CRM شروع به اضافه کردن عملکرد های شگفت انگیز نرم افزار مانند مدیریت فرصت های فروش، تیکت های پشتیبانی و مدیریت داشبورد از طریق ساعت های هوشمند اندروید و اپل کرده اند.

 

 امکان بازاریابی پیامکی:

تولید کنندگان CRM بستر های بازاریابی پیامکی را برای دسترسی به تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها پیاده سازی کرده اند. با توجه به اینکه 100% دستگاه های تلفن همراه موجود در بازار قابلیت دریافت پیامک را دارند، این ویژگی برای طیف وسیعی از مشتریان قابل استفاده است.

 

افزایش تقاضا مدل های  SaaS)Services As a Software) و حرکت به سوی رایانش ابری:

براساس گزارش های گارتنر (Gartner) خدمات در قالب نرم افزار بر پایه رایانش ابری، در آینده نیمی از سهم بازار نرم افزارها را به خود اختصاص خواهند داد.همین گزارش بیان می کند که انتخاب نرم افزار CRM بر پایه رایانش ابری برتری بیشتری نسبت به نرم افزار CRM نصب شدنی دارد. هم از لحاظ امنیت، هم از لحاظ زمان و هزینه.

نرم افزار CRM سفر مشتری را در کانال های مختلف زیر نظر میگیرد!

مشتریان آینده نگر از طریق کانال ها و دستگاه های بی شماری در تعامل با شرکت ها هستند. آنها زمان زیادی را صرف می کنند تا قبل از خرید، بهترین گزینه را در نظر بگیرند.

مشاهده فیلم محصولات در یوتیوب یا آپارت، جستجو در میان نظرات کاربران در توئیتر و فیسبوک، خواندن مقالات وب سایت برای تحقیق راجع به محصول یا چت آنلاین با کارشناس فروش از طریق وب سایت هر کدام راه ارتباطی برای حرکت مشتری به سمت خرید محصول یا خدمات شماست.

نرم افزار CRM میتواند گزارش ها و اطلاعات بسیار با ارزش و متنوعی از سفر مشتری در هر کانال ارائه دهد تا شرکت بتواند هزینه برگشت سرمایه هر کانال را به راحتی محاسبه کند.

طراحی موثرتر برنامه وفاداری مشتریان:

مشتریان وفادار با ارزش ترین دارایی های یک شرکت می باشند و به شکل عوامل پنهان موفقیت شرکت عمل می کنند. اطلاعات دقیق از عادات و رفتار های خرید مشتریان به شرکت ها کمک می کند تا بتوانند باز هم به مشتری بفروشند و همچنین برنامه وفاداری مشتریان خود را بهتر از قبل طراحی کنند. این اطلاعات می تواند به جذب مشتری جدید و رضایت بیشتر مشتریان هم کمک نماید. در سال 2016 میلادی اطلاعات نرم افزار CRM به طور گسترده ای برای طراحی برنامه وفاداری و رضایت مشتریان استفاده شده است.

CRM های تلفن همراه و اجتماعی دیگر اجزای اختیاری نیستند!

تحقیقات اخیر نشان می دهد 46 درصد مصرف کنندگان از شبکه های اجتماعی برای تصمیم گیری در خرید استفاده می کنند و استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه از نرم افزارهای دسک تاپ پیشی گرفته اند.

در سال 2017 میلادی تمرکز شرکت ها بر روی تمامی تجربه ی مشتریان خواهد بود (جدا از کانال های ارتباطی و دستگاه های مورد استفاده). از زمانی که مشتریان به شبکه های اجتماعی وارد شده اند و استفاده از دستگاه های تلفن همراه به شدت افزایش یافته است، شرکت ها نیاز پیدا کردند در این شبکه ها حضور داشته باشند.

به این ترتیب شرکت های تولید کننده نرم افزار ، ادغام با شبکه های اجتماعی و نسخه موبایل CRM را نباید بصورت انتخابی قرار داده یا بصورت ماژول اضافی یا آپدیت نرم افزار به آن اضافه کنند بلکه باید در هسته اصلی بسته نرم افزار CRM آنرا بگنجانند.

 

- CRM تلفن همراه:

انتظار می رود محبوبیت استفاده از CRM تلفن همراه تا 500 درصد در سال 2017 افزایش داشته باشد.
فروشندگان در سال 2017، 48 درصد فروش خود را از طریق تلفن همراه و 45 درصد فروش را از طریق تبلت انجام خواهند داد.

 

CRM - اجتماعی:

رشد CRM اجتماعی در صنعت تا سال 2018 چشمگیر خواهد بود.
شبکه های اجتماعی یکپارچه جزیی از زندگی روزمره خواهند بود و شرکت ها نباید از آن غافل بمانند.
CRM اجتماعی پلتفرمی جدید برای تعامل بین مشتری و شرکت خواهد بود.

و در آخر:

همه چیز درباره مشتری است! جایی که مشتری می رود به دنبالش می رویم، چیزی بخواهد به او تقدیم می کنیم، چیزی که انتظار داشته باشد برایش ارسال میکنیم. 2017 سال مشتری است.

امروزه 80 درصد مصرف کنندگان قبل از خرید محصول، آن را آنلاین ارزیابی می کنند و 87 درصد با تلفن های همراه خود از شما خرید می کنند و از بسیاری از شبکه های اجتماعی برای تعامل با برند شما استفاده می کند. پس بسیار ضروری است که از رسانه های چند گانه با تمامی مشتریان خود در ارتباط باشید. تا آنها را ردیابی کنید، خواسته آنها را برآورده ساخته و خدمات پس از فروش بهتری ارائه دهید. چشم انداز 360 درجه برای ارتباط با هر مشتری یک امر حیاتی در کسب و کار است. کسب و کار شما گران بهاست، پس در طول این چالش ها از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مناسب استفاده کنید تا کسب و کار شما همیشه در بهترین حالت کیفیت خود عمل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده ارتباط تراشه

شرکت ایده ارتباط تراشه به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده نرم افزارهای امنیتی، نماینده رسمی آنتی ویروس های اورجینال شرکت ESET و Kaspersky ( خانگی و شبکه ) می باشد. شما می توانید در هر مرحله از فرایند ارتقای نرم افزاری شرکت خود اموری نظیر طراحی و بهینه سازی یک وب سایت، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزار اتوماسیون اداری و امور تبلیغاتی را به تیم شرکت ایده ارتباط تراشه بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]