اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960331252604825

به همت آکادمی دوسنت و درپنجم مرداد ماه 96

دوره آموزشی تخصصی تجربه کاربری برگزار می‌شود

کد: 13960331252604825

https://goo.gl/Q6dNYA

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی تخصصی تجربه کاربری با حضور جمعی از فعالان صنعت IT کشور در تاریخ پنجم مرداد ماه 96 برگزار می‌شود.

دوره آموزشی تخصصی تجربه کاربری برگزار می‌شود

این دوره به شرکت کنندگان کمک می کند تا با استفاده از دانشی که طی دوره بدست می آورند محصولاتی را طراحی کنند که در انتها منجر به رضایت کاربران نهایی شود.

به گزارش روابط عمومی آکادمی دوسنت، دوره آموزشی تخصصی تجربه کاربری با حضور جمعی از فعالان صنعت IT کشور در تاریخ پنجم مرداد ماه 96 به میزبانی آکادمی دوسنت توسط این شرکت برگزار می‌شود.

مهندس ظریف پور مدیر عامل آکادمی دوسنت هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش علاقه مندان حوزه تجربه کاربری و شرکت های حوزه IT که قصد ارتقاء سطح علمی افراد یا تیم تجربه کاربری خود را دارند، بیان و گفت: «به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت فناوری اطلاعات، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.»

مهندس ظریف پور درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: «این دوره به شرکت کنندگان کمک می کند تا دید بهتری نسبت به مفاهیم پایه‌ای تجربه کاربری پیدا کنند و بتوانند با استفاده از دانشی که طی دوره بدست می آورند محصولاتی را طراحی کنند که در انتها منجر به رضایت کاربران نهایی شود.»

وی همچنین اضافه کرد که دوره آموزش متخصص تجربه کاربری به گونه ای طراحی شده است که شرکت کنندگان تمامی موارد لازم برای انجام یک پروژه تجربه کاربری را در طی آن بیاموزند و بتوانند در انتهای دوره به انجام این گونه پروژه بپردازند.

وی مدرسان دوره آموزشی تخصصی تجربه کاربری را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: «مهندس نیکوکار به عنوان مدیربخش و دیگر دوستان فعال در این حوزه همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.»

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: «در آینده آکادمی قصد دارد تا هم در حوزه تجربه کاربری به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی تر با توجه به نیاز جامعه بپردازد و هم در حوزه های دیگر مانند مهندسی نرم افزار، برنامه نویسی موبایل و وب و ... به برگزاری دوره‌ ای متفاوت اقدام کند.»

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزی هزینه  ۴ میلیون تومان دریافت خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت دوسنت به آدرس www.docent.ac مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوسنت

یکی از فعالیت های تعریف شده در شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات دوسنت، طراحی وب سایت منطبق بر آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای روز دنیا و مطابق با نیازهای کاری مشتریان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]