اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960403252727335

شمارش معکوس برای نابودی کسب و کار آنلاین در ایران:

ممبر فیک تلگرام، کل جامعه کسب و کار آنلاین را تهدید می کند!

کد: 13960403252727335

https://goo.gl/aT51dm

، تهران , (اخبار رسمی): ممبر یا عضو فیک (تقلبی) تلگرام، در حال نابودی اصل اعتمادسازی در کل فضای مجازی است. ممبر فیک تلگرام، علاوه بر کسب و کارهای تلگرامی، کل جامعه کسب و کار آنلاین را در آتش بی‌اعتمادی می‌سوزاند. پس از خواندن این مقاله، ممبر فیک تلگرام را دست کم نخواهید گرفت!

ممبر فیک تلگرام، کل جامعه کسب و کار آنلاین را تهدید می کند!

ممبر فیک تلگرام، تمامی کسب و کارهای آنلاین را نشانه گرفته است و در حال به ٖآتش کشیدن اصل اعتمادسازی است.

به گزارش سایت تلگرام رسمی، مقاله ای در وبسایت این مجموعه اخیرا منتشر شد که موجب نگرانی و اعتراض افراد بسیاری شد. این افراد، همان اشخاصی هستند که از راه فروش ممبر فیک تلگرام (اعضای غیر واقعی و آفلاین) در یک چشم به هم زدن و فقط با چند کلیک، به کسب درآمد می‌رسند.

به طورکلی ممبر فیک تلگرام برای سه گروه خطرناک است:

  • گروه اول: کسانی که به فروش ممبر فیک تلگرام می‌پردازند.
  • گروه دوم: کسانی که از ممبر فیک تلگرام برای افزایش ممبر تلگرام کانال خود استفاده می‌کنند. (خریداران ممبر فیک تلگرام)
  • گروه سوم: جامعه کسب و کار آنلاین.


توضیح درباره این سه گروه:

۱)خطر ممبر فیک تلگرام برای گروه اول (کسانی که به فروش ممبر فیک تلگرام می‌پردازند):

فروش ممبر فیک تلگرام، از جرایم رایانه ای محسوب می‌شود. در اوایل خرداد ۱۳۹۶طی تماس تلفنی مدیریت وب سایت تلگرام رسمی‌با کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به آدرس اینترنتی http://internet.ir مشخص شد که فروش ممبر فیک تلگرام به علت مشارکت در جرم، از جرایم رایانه ای محسوب شده و ممنوع است.(شما هم می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید و دراین مورد، مطمئن شوید.)

دلیل این ممنوعیت اینطور عنوان شد:

به وسیله بالا بردن آمار کانال تلگرام توسط ممبر فیک تلگرام می‌توان از کانال مزبور برای مقاصد مختلف سواستفاده کرد و به کلاهبرداری پرداخت. شخص یا گروه سیاسی خاص می‌تواند با نشان دادن آمار غیرواقعی کانال خود، اذهان عمومی را فریب دهد و مدعی شود که حامیان زیادی دارد. می‌توانند کانال خود را با قیمت بالا به افراد بی تجربه بفروشند و موجب وارد آمدن خسارت به شخص خریدار گردند. می‌توانند از بابت انتشار تبلیغ در کانال خود مبالغ زیادی از آگهی دهندگان دریافت کنند و موجب وارد آمدن خسارت به افراد آگهی دهنده شوند.

 

۲) خطر ممبر فیک تلگرام برای گروه دوم (خریداران ممبر فیک تلگرام)؛

کسانی که ممبر تلگرام کانال آنها از ممبر فیک تلگرام تشکیل شده است باید بدانند که اعضای غیرواقعی و آفلاین نمی‌توانند موجب کسب درآمد از تلگرام شوند. اگر شما محصول یا خدماتی برای عرضه در کانال خود قرار دهید، طبیعی است که از ممبر فیک تلگرام نمی‌توانید انتظار خرید داشته باشید. ممبر فیک تلگرام نمی‌تواند پست‌های کانال شما را برای دوستان خود فوروارد کند. در نتیجه از بابت فوروارد پست‌های کانال خود نیز نمی‌توانید به افزایش ممبر تلگرام دست یابید. ممبر فیک تلگرام از سوی سرویس دهنده پیام رسان تلگرام، شناسایی شده و حذف می‌شود. یعنی در یک چشم به هم زدن، آمار ممبر کانال شما به میزان چشمگیری پایین می‌آید.

  • ریزش ناگهانی تعداد زیادی از اعضای کانال شما می‌تواند موجب سلب اعتماد و اشتیاق نزد اعضای واقعی کانال شما شود.
  • ممکن است اعضای واقعی کانال شما با مشاهده کاهش ناگهانی اعضا، از کانال شما خارج شوند.
  • افراد با تجربه، با دیدن آمار بالای کانال شما فریب نمی‌خورند. آنها می‌توانند تشخیص دهند که کانال شما از ممبر فیک تلگرام تشکیل شده است. در نتیجه، از سفارش آگهی به کانال شما منصرف خواهند شد.
  • همچنین، کسانی که قصد خرید کانال شما را داشته باشند نیز از خریدن کانال شما منصرف می‌شوند.


۳) خطر ممبر فیک تلگرام برای گروه سوم (جامعه کسب و کار آنلاین):

طبیعی است که با گسترش موج بی‌اعتمادی نسبت به کانال‌های تلگرام، موارد ذیل رخ خواهد:

  • کاربران دچار این تردید می‌شوند که اعضای کانال‌های تلگرام، ترکیبی از ممبر فیک تلگرام و ممبر واقعی تلگرام می‌باشند.
  • کسی نمیتواند با اطمینان به کانال‌های تلگرام، آگهی خود را سفارش دهد.
  • کسی نمیتواند با اطمینان در پی خریدن یک کانال تلگرام باشد.
  • این موج بی اعتمادی، کسب درآمد از تلگرام را دچار نابودی می‌کند.
  • چه بسا ممکن است این بی اعتمادی، به تمامی‌کسب و کارهای آنلاین سرایت کند و تعداد زیادی از کاربران اینترنتی را نسبت به سلامت حرفه ای جامعه کسب و کار آنلاین، بی اعتماد کند.
  • اگر سایت شما دارای کانال تلگرام باشد، دیگر مشاهده آمار بالای اعضای کانال تلگرام شما برای کاربران، اهمیتی نخواهد داشت.
  • اگر در سایت خود آمار بازدید و آمار خرید و... قرار دهید، این آمارها نیز نمیتواند موجب اعتبار وب سایت شما گردد و حتی ممکن است کاربران، به اشتباه، تصور کنند که آمار الکسا نیز قابل دور زدن است!
  • این اتفاقات زمانی رخ می‌دهد که اصل اعتمادسازی، نابود شود و این یعنی وداع با کسب و کار آنلاین.
  • ممکن است به تدریج، خریدهای سنتی در رقابت با خریدهای آنلاین، پیروز میدان شوند و این یعنی خطری بزرگ که دست کم گرفته شده است.


ختم کلام:

در خاتمه، مدیریت وب سایت تلگرام رسمی، از همه کسانی که به فروش ممبر فیک تلگرام می‌پردازند می‌خواهد که بخاطر سود کوتاه مدت خود، دشت سرسبز و در حال رشد کسب و کار آنلاین را با علف هرزی به نام ممبر فیک تلگرام، دچار نابودی نکنند. از جامعه در حال رشد کسب و کار آنلاین نیز تقاضا داریم با خبررسانی به همه همکاران، آنها را از این تهدید بزرگ، مطلع کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند مقاله عضوهای تقبلی تلگرام را در سایت تلگرام رسمی به آدرس http://telegramerasmi.ir مطالعه کنند.

نویسنده: رسول شاکری، مدیریت وب سایت تلگرام رسمی

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تلگرام رسمی

وب سایت تلگرام رسمی به منظور ایجاد بستری امن در زمینه آموزش و کارآفرینی جهت کسب درآمد از تلگرام برای کاربران پیام رسان تلگرام، راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]