اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960406252946890

با هدف بهبود بازار هوانوردی و هواپیمایی رخ داد:

رونمایی از وبسایت فروشگاه هوانوردی پروازسازان  

کد: 13960406252946890

https://goo.gl/eTGWqy

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت فروشگاه هوانوردی پروازسازان باهدف بهبود بازار هوانوردی و هواپیمایی رونمایی شد.

وب سایت مجموعه پروازسازان رونمایی شد

یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و فعالان حوزه هوانوردی مانند خلبانان، مهمانداران و دانشجویان عزیز این صنعت بوده است

به گزارش  روابط عمومی فروشگاه هوانوردی پروازسازان، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه هواپیمایی و هوانوردی از پنجم تیرماه 1396 فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس WWW.PARVAZSAZAN.COM در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر پایه این اطلاع، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل عرضه محصولاتی برای افزایش شناخت مردم در زمینه هوانوردی و هواپیمایی در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

مسیح بنی طبا مدیرعامل فروشگاه هوانوردی پروازسازان با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و فعالان حوزه هوانوردی مانند خلبانان، مهمانداران و دانشجویان عزیز این صنعت بوده است که برای ارتقای سطح کیفی این صنعت تحقق یافته است.

او ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی مجدد مجموعه پروازسازان همزمان با عید سعید فطر بتوانیم مشکلات عزیزان فعال در این حوزه در زمینه تامین لوازم مورد نیازشان را مرتفع و همچنین راهنمایی باشیم برای ورود علاقه مندان به صنعت هوانوردی و هواپیمایی.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال اصلاح نکات منفی این بازار  هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرواز سازان

فروشگاه هوانوردی پروازسازان ابتدا در تابستان سال 92 با هدف تسهیل در تامین مایحتاج دانشجویان هوانوردی کشور راه اندازی و مدتی فعالیت نمود اما به علت عدم تامین سرمایه نقدی مورد نیاز مجموعه ، ناچارا به صورت موقت به حالت غیرفعال درآمد . مجددا فروشگاه هوانوردی پروازسازان در ابتدای سال 96 با تغییرات عمده در طراحی سایت ، سیاست های مجموعه و تیم اداره کننده جدید افتتاح و آماده خدمت رسانی به تمامی همراهان جدید و قدیمی و همچنین تک تک عزیزان فعال در زمینه هوانوردی و علاقه مندان به این صنعت می باشد . امید است که با یاری خدا و اعتماد شما همراهان عزیز بتوانیم به هدف خود یعنی ارائه خدمات صادقانه به شما همراهان عزیز برسیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]