اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960411253277363

جاینت مرجعی برای تهیه بلیط هواپیما

کد: 13960411253277363

https://goo.gl/vsG95M

، مشهد , (اخبار رسمی): شرکت توسعه بین‌المللی جاینت مجری سفرهای خوب و ایده‌آل با ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت سهم بزرگی را از رضایت‌مندی مشتریان به خود اختصاص داده است و هم‌چنین تجربه لذت‌بخش یک رزرو اینترنتی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

شرکت توسعه بین المللی جاینت

فواید انتخاب جاینت : 1- امکان خرید آن‌لاین بلیط چارتر و بلیط سیستمی (14) ایرلاین موجود داخلی کشور 2- خرید آن‌لاین بلیط هواپیما در بازه زمانی (20) روزه پس از تاریخ انتخاب‌شده با بهایی مناسب‌تر

ایران هفدهمین کشور پهناور دنیاست. با توجه به گستردگی و پهناوری کشورمان، مسافرت با هواپیما بهترین گزینه و در بسیاری موارد تنها گزینه ممکن است. اگر هم قصد خروج از کشور و سفر خارجی را داشته باشید، باز هم بهترین انتخاب سفر با هواپیماست. به همین دلیل است که این روزها سفر با هواپیما بسیار متداول است. پیش از این برای تهیه بلیط هواپیما مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی گریزناپذیر بود، که علاوه بر صرف هزینه مضاعف، سبب صرف وقت و زمان زیادی هم می‌شد، دست آخر ممکن بود، نیازهای متقاضی هم کاملا برطرف نشود و چه بسا سوء برداشت‌های گفتاری یا عدم انتقال صحیح داده‌ها نتایجی خلاف نظر مسافر در پی داشت. در این میان گاهی اوقات ضرورت انجام یه سفر فوری غیرمنتظره شرایط را سخت‌تر هم می‌کرد.
اما امروزه در عصر فناوری خرید بلیط هواپیما به راحتی و فقط با استفاده از خدمات آ‌ن‌لاین در لحظه امکان‌پذیر است. اکنون تعداد شرکت‌هایی که به صورت تخصصی طیف گسترده‌ای از خدمات مورد نظر را پیش روی متقاضی قرار می‌دهند، بیش‌تر شده است.
شرکت توسعه بین‌المللی جاینت یکی از شرکت‌هایی است که بخشی از خدمات آن‌لاین خود را به تهیه بلیط هواپیما(بلیط چارتر) اختصاص داده است. مشاهده بهای بلیط هواپیما در بازه 20 روزه پس از تاریخ انتخاب‌شده این امکان را فراهم می‌اورد که در صورت لزوم با تغییر تاریخ سفر با بهای مناسب‌تر خرید کنید. اگر هم خواهان دریافت خدمات ایرلان خاصی باشید، این امکان فراهم است که مشاهده خدمات را بر مبنای نیاز خود سفارشی کنید. تابلوی اطلاعات پرواز فرودگاه‌های مختلف، وضعیت پروازهای جاری را در لحظه نشان می‌دهد و امکان مشاهده تاخیرها یا لغو پرواز را به متقاضی می‌دهد. مشاهده وضعیت آب و هوای مقصد از دیگر مزایای استفاده از خدمات جاینت است که باعث می شود متناسب با شرایط جوی مقصد توشه ببندید. مشاهده و بررسی موارد اعلام‌شده، خرید شما را هوشمندانه‌تر و مطمئن‌تر می‌کند و جاینت را در مقایسه با رقبایش ممتاز می‌کند. این نوع خرید فواید دیگری هم در پی دارد. دیگر نگران انتقال نادرست اطلاعات و سوء‌برداشت‌های گفتاری هم نیستید، چرا که خود شما از میان گزینه‌های ارائه‌شده، آن را که به نیاز شما نزدیک تر است انتخاب می‌کنید.

فواید انتخاب جاینت 
1- امکان خرید آن‌لاین بلیط چارتر و بلیط سیستمی (14) ایرلاین موجود داخلی کشور
2- خرید آن‌لاین بلیط هواپیما در بازه زمانی (20) روزه پس از تاریخ انتخاب‌شده با بهایی مناسب‌تر
3- مشاهده تابلوی اطلاعات پرواز، مشاهده تاخیرها و یا لغو پرواز فرودگاه‌های مختلف در سرتاسر کشور
4- مشاهده آن‌لاین وضعیت آب و هوای مقصد
5- دسته‌بندی مناسب‌تر به صورت ایرلاین، ساعت، قیمت و غیره

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جاینت

بلیط هواپیما مورد نظرتان در هر زمان و هر جا به راحتی و برای تمام مسیرهای پروازی به صورت آنلاین و امن با هر نوع کلاس پروازی به سراسر ایران و جهان در کم تر از چند ثانیه مناسب ترین و ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]