اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960412253407321

دانلود رایگان کتاب آموزشی نرم‌افزار حسابداری شایگان سیستم

کد: 13960412253407321

https://goo.gl/o7H3L5

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب آموزشی نرم‌افزار حسابداری حسابگر (Cyber Account) محصول شرکت شایگان سیستم، شامل توضیحات گام به گام و همراه با تصاویر است که به کاربران جهت استفاده‌ی بهتر از این برنامه کمک می‌کند.

کتاب آموزشی نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه‌های متنوع مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شایگان سیستم،  این کتاب از بخش‌های اصلی مربوط به امکانات کلی و توضیح هر یک از امکانات اصلی برنامه مانند حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، حسابداری صنعتی و ... تشکیل شده است.
فعالیت‌های شرکت شایگان‌ سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه‌های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت هستند.
این کتاب توسط شرکت شایگان سیستم تهیه شده است و مطالعه‌ی آن به کاربران برنامه، حسابداران، مدیران مالی و کلیه علاقه‌مندان توصیه می‌گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از لینک‌های www.shygunsys.com/?wpfb_dl=33 و یا این لینک دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایگان سیستم

شرکت شایگان سیستم تولیدکننده نرم افزارهای یکپارچه مالی با نام تجاری حسابگر (Cyber Account) میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]