اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960414253567314

پرسیس تور برگزار می‌کند

مسابقه عکاسی اینستاگرام

کد: 13960414253567314

https://goo.gl/RKzqbo

، اصفهان , (اخبار رسمی): مسابقه عکاسی اینستاگرام با موضوع مسافرت، تابستان و اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی در تابستان 96 برای نخستین بار برگزار می شود.

با محوریت مسافرت، تابستان و اقامتگاه های بوم گردی

تمام اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی در سراسر کشور و لحظه‌های جذاب سفر می‌تواند از سوژه‌های انتخابی باشد. هم‌چنین با توجه به موضوع مسابقه هر نقطه یا لحظه مرتبط امکان شرکت در مسابقه را خواهد داشت.

 هدف از برگزاری این مسابقه حمایت از فعالان در حوزه اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی، گردشگری سبز و هم‌چنین استفاده حداکثری از امکانات و پتانسیل‌های گردشگری کشورمان است.

جوایز مسابقه: هدایای نفیس صنایع دستی

محدوده مسابقه: تمام اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی در سراسر کشور و لحظه‌های جذاب سفر می‌تواند از سوژه‌های انتخابی باشد. هم‌چنین با توجه به موضوع مسابقه هر نقطه یا لحظه مرتبط امکان شرکت در مسابقه را خواهد داشت.

زمان ارسال: عکس‌ها حداکثر تا تاریخ 96/06/31 از یکی از راه‌های اشاره‌شده در بخش قوانین و راهنمای ارسال عکس‌ها ارسال شود.

قوانین شرکت در مسابقه:

- عکس‌ها باید متناسب با قوانین و مولفه‌های کشور باشد. رعایت قوانین شرعی و عرفی در این مسابقه الزامی است.

- شرکت در مسابقه محدودیت سنی ندارد و برای عموم آزاد است.

- هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال ۳ عکس است.

- هر متقاضی برای شرکت در مسابقه باید در مرحله اول عضو صفحه persis_tour در اینستگرام شود و persis_tour  را در هر عکس به عنوان یک شخص تگ کند.

- هشتگ عبارت‌های #پرسیس_تور، #بوم_گردی، #تعطیلات_تابستان، #مسافرت، #ایران و انگلیسی آن #persis_tour, #ecolodge, #summer_holiday, #Iran  در قسمت توضیحات هر عکس الزامی است.

- ارسال موقعیت مکانی عکس و هم‌چنین ارائه اطلاعات تماس همراه با مشخصات کامل شرکت‌کننده الزامی است.

- ویرایش عکس‌ها تنها از طریق فیلترهای اینستاگرام قابل پذیرش است.

- شرکت در مسابقه و ارسال عکس به منزله پذیرش همه قوانین مسابقه است.

راهنمای ارسال عکس:

علاوه بر اینستاگرام عکس‌ها را می‌توانید از طریق نشانی [email protected] با ذکر «ایمیل مسابقه عکس برای شرکت در مسابقه» در قسمت «موضوع» ارسال کنید و مشخصات درخواستی دیگر در متن ایمیل آورده شود.

زمان اعلام اسامی شرکت کنندگان منتخب و نفرات اول تا پنجم از طریق سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام پرسیس تور به اطلاع خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرسیس تور

گروه گردشگری پرسیس، جهت دسترسی آسان دوستداران طبیعت و کسانی که به دنبال خانه ای دنج و ساده در کوچه پس کوچه های قدیمی یک شهر یا یک اقامتگاه کاهگلی نقلی در دل یک کوچه باغ روستایی به همراه یک میزبان صمیمی و خودمانی میگردند، وبسایت، اپلیکیشن و ربات پرسیس تور رو طراحی نموده تا بتوانند به سادگی، اقامتگاه‌های بومگردی و عشایری نزدیکشان را در هرجای ایران بیابند اطلاعات آن را به دست آورده، جاذبه های گردشگری اطرافش رو ببینند، با خیال راحت انتخاب کرده و به صورت اینترنتی رزرو کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]