اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960414253597349

نمایش توانمندی‌ گروه نرم‌افزاری ویرا در نمایشگاه الکامپ 2017

کد: 13960414253597349

https://goo.gl/qpyL4C

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگان حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران با حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1396 (Elecomp) دستاوردها و توانمندی‌های خود را به فعالان بین المللی این حوزه ارائه خواهند داد که در این نمایشگاه گروه نرم‌افزاری ویرا با محصولات متنوع خود حضور پررنگی خواهد داشت.

نمایش توانمندی‌ گروه نرم افزاری ویرا در نمایشگاه الکامپ 2017

به گزارش روابط عمومی گروه نرم‌افزاری ویرا، نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (Elecomp) با حضور بیش از 450 مجموعه و شرکت داخلی و خارجی فعال در صنعت الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از تاریخ 30 تیر ماه 1396 تا 2 مرداد 1396 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

ایمان عباسی مدیرعامل گروه نرم افزاری ویرا با تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه الکامپ هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های صنعت الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به مشتریان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

او درباره دستاوردهای احتمالی این نمایشگاه هم اظهار داشت: «نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (Elecomp) به تامین کننده های محصولات IT (تولید کننده یا فروشنده) همچون سخت افزار و نرم افزار کمک می کند تا پتانسیل بالای بازار را در کمترین زمان جذب کند و بتوانند به موثرترین روش به بازارهای جدید وارد شوند. نمایشگاه کامپیوتر تهران منبع غنی ایده های بدیع و دستاوردهای جدید است و به همین دلیل نیز نقش به سزایی در برنامه ریزی استراتژیک و نوآوری تجاری دارد.»

وی با بیان اهمیت قرار گیری در کنار سایر رقبا در این نمایشگاه، تصریح کرد: «برگزاری نمایشگاه بستر مناسب ایجاد ارتباط‌های جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه است تا عیار سنجی لازم در این میدان رقابتی انجام شود.»

ایمان عباسی علاقه مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت نموده و گفت: مخاطبان می‌توانند برای بازدید از این توانمندی‌ها، به  سالن 6 غرفه پردازشگران شبکه هوشمند ویرا (غرفه 1107) آمده و در کنار بازدید ازسایر غرفه‌های داخلی و خارجی حاضر، نکات و سوالات خود را بررسی کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت www.vira20.ir را بازدیدکنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه نرم افزاری ویرا

این شرکت در زمینه های تخصصی دارای کادری مجرب می باشد که توانسته با هدف تولید اپلیکیشن های موبایل سبب همگامی با تکنولوژی حاکم در دنیا و تعهد در برابر مشتریان شود. نرم افزاری های تولیدی این شرکت با نام تجاری گروه نرم افزاری ویرا عرضه میگردد که نامی مطمئن در نرم افزارهای موجود در بازار است و آسایش خاطر کاربران را به همراه دارد. طیف گسترده نرم افزار های تولیدی این شرکت حاصل تلاش های شبانه روزی کادر جوان و نخبه این مرز و بوم با رویکرد مشتری مداری می باشد . با وجود این متخصصین مجرب نرم افزار های تولیدی این شرکت دارای ویژگی های متمایز کیفیت ، کاربری آسان و خدمات پس از فروش هستند که اساس موفقیت این شرکت را سبب گردیده است . همچنین این شرکت مجوز های لازم را از شورای عالی انفورماتیک کشور، مجوز فعالیت نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده و عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور می باشد. امید است توانسته باشیم گامی هرچند کوچک در کسب رضایت مشتریان برداشته و سهمی حتی جزیی در توسعه فرهنگ استفاده از اینترنت داشته باشیم و از حمایت شما مخاطبین عزیز نیز برخوردار گردیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]