اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960415253646650

11 برنامه پیام‌رسان برتر برای اندروید

بهترین برنامه‌های پیام‌رسان برای سیستم اندروید چیست؟

کد: 13960415253646650

https://goo.gl/rzz46u

، (اخبار رسمی): وابستگی به تلفن همراه روز به روز در حال افزایش است و در نتیجه مردم مدام نیازمند برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران خود هستند. این باعث شده است که برنامه‌های پیام رسان در سراسر جهان بسیار محبوب شوند و حتی از شبکه‌های اجتماعی نیز پیشی بگیرند.

بهترین برنامه های پیام رسان برای سیستم اندروید چیست؟

از جمله برنامه‌های محبوب پیام‌رسان اندروید می‌توان به تلگرام، کیک، ایمو،لاین، وایبر، اسنپ‌چت، اسکایپ، وی‌چت، گوگل‌الو، واتس‌اپ و پینگل اشاره کرد.

در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند به رایانه‌های شخصی بدل شده‌اند. وابستگی به تلفن همراه روز به روز در حال افزایش است و در نتیجه مردم مدام نیازمند برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران خود هستند. این باعث شده است که برنامه‌های پیام‌رسان در سراسر جهان بسیار محبوب شوند و حتی از شبکه‌های اجتماعی نیز پیشی بگیرند.

در زیر با فهرستی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان برای سیستم اندروید آشنا می‌شوید:

1. Pinngle

برنامه پینگل در سال 2016 ساخته شد و تاکنون تقریبا توسط پنج میلیون نفر دانلود شده است. این برنامه دارای تعدادی از ویژگی‌های مهم از جمله استفاده کم‌تر از داده‌ها در مقایسه با دیگر برنامه‌های پیام‌رسانی، حفظ حریم خصوصی به دلیل رمزگذاری سرتاسر (end to end encryption) و خدمات ارزان یا رایگان است. علاوه بر این در برنامه پینگل می‌توانید با گرفتن اعتبار، تماس بین‌المللی 100% رایگان به تلفن ثابت و تلفن همراه داشته باشید. هم‌چنین پینگل خدمات سریع ارائه می‌دهد و هیچ محدودیتی در ارسال فایل ندارد. پینگل روی هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل نصب است.

2. Whatsapp

واتس اپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کاربردی در سراسر جهان است. ویژگی این برنامه نصب آسان و رایگان آن است. با استفاده از این برنامه می‌توانید چت کنید و موقعیت مکانی، اسناد، عکس‌ها و مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید و هم‌چنین تماس‌های صوتی و تصویری داشته باشید.

3. Google Allo

این برنامه جدید چت، توسط گوگل ساخته شده است. ویژگی بارز این برنامه کمکی‌بودن آن است. کاربران آی او اس نیز می‌توانند از ویژگی دستیار گوگل‌بودن (Google Assistant) این برنامه لذت ببرند. با این برنامه می‌توانید عکس‌ها، اموجی‌ها و برچسب‌ها (استیکر) را به اشتراک بگذارید و با دستیار گوگل صحبت کنید.

4. Wechat

این محبوب‌ترین برنامه پیام رسان در چین است. با استفاده از وی چت می‌توانید عکس‌های خود را به اشتراک بگذارید و تماس‌های صوتی و تصویری داشته باشید. از ویژگی‌های آن  Friend Finder، People Nearby و Shake است، یعنی شما می‌توانید دوستان نزدیک به خود را با جی پی اس پیدا کنید. این برنامه روی اندروید پوشیدنی (Android Wear) و ساعت اپل (Apple Watch) نیز وجود دارد.

5. Skype

اسکایپ یکی از محبوب‌ترین برنامه تماس تصویری در جهان است و به کاربران خود پیام‌رسانی فوری با بازده بالا ارائه می‌دهد. با استفاده از اسکایپ می‌توانید پیام‌ها را با سرعت بالا ارسال کنید و بدون مشکل فایل‌ها را انتقال دهید. هم‌چنین می‌توانید تعداد زیادی اموجی استفاده کنید.

6. Snapchat

اسنپ چت در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. این برنامه توسط تعداد زیادی از طرفداران نوجوان در سراسر جهان دنبال می‌شود. با اسنپ چت می‌توانید مکالمات ویدئویی با دوستان منتخب داشته باشید. تمام پیام‌های ویدئویی فقط برای 10 ثانیه مشاهده می‌شوند و سپس از سرور شرکت حذف می‌شوند. معروف‌ترین ویژگی آن فیلترهای خنده‌دار (funny filters) برای تماس‌های ویدئویی است. هم‌چنین می‌توانید عکس‌های خود را با این برنامه ویرایش کنید.

7. Viber

وایبر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسانی است. این برنامه به طور خودکار مخاطبان شما را در فهرست نرم‌افزار قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید پیام متنی، برچسب و شکلک (emoticons) ارسال کنید، تماس‌های صوتی و تصویری داشته باشید و هم‌چنین عکس‌ها را به اشتراک بگذارید. وایبر پیام‌های رمزگذاری‌شده با کدهای رنگی (color coded encrypted messaging) را ارائه می‌دهد. با استفاده از ویژگی وایبر آوت می‌توانید تماس‌های داخلی و بین‌المللی را با قیمت مناسب انجام دهید. تماس‌های وایبر به وایبر همیشه رایگان است.

8. Line

این برنامه پیام‌رسانی در قاره آسیا محبوب است. از ویژگی‌های عالی لاین داشتن تایم لاین است، جایی که می‌توانید هرچیزی را پست کنید و دوستان شما می‌توانند زیر پست‌های شما کامنت بگذارند. با استفاده از لاین می‌توانید تماس‌های داخلی و هم‌چنین تماس‌های صوتی و تصویری رایگان لاین به لاین داشته باشید. با چت گروهی لاین می‌توانید با حداکثر 200 نفر گپ بزنید، هنرمندان و برندها را دنبال کنید و آلبوم‌های خود را به اشتراک بگذارید. رمزگذاری پیام‌ها از دیگر ویژگی‌های لاین است.

9. Telegram

تلگرام ویژگی‌های عالی مانند ربات‌ها (bots)، ادغام یک‌پارچه بین دستگاه‌های متعدد از جمله رایانه‌های شخصی، مک، تبلت و تلفن همراه را برای کاربران ارائه می‌دهد. این برنامه مکالمات را در cloud ذخیره و در تمام دستگاه‌های شما هم‌گام‌سازی می‌کند.

10. Kik

کیک یکی دیگر از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسانی فوری اندرویدی است. این برنامه به شماره تلفن مخاطبان نیازی ندارد و شما می‌توانید مخاطبین را از روی نام کاربری به برنامه اضافه کنید. با استفاده از کیک می‌توانید چت گروهی با حداکثر 50 نفر داشته باشید، پیام ارسال کنید و تصاویر، GIF و memeبه اشتراک بگذارید.

11. Imo

با برنامه ایمو می‌توانید تماس های صوتی و تصویری رایگان انجام دهید و پیام‌های متنی به مخاطبین و گروه ها ارسال کنید.

برنامه‌های پیام‌رسانی فوری به ما این فرصت را می‌دهند تا از قابلیت‌های عالی برنامه‌ها و تعامل با دیگران لذت ببریم. این خدمات نه تنها شامل پیام‌های فوری، بلکه شامل تماس‌های صوتی و تصویری، اشتراک‌گذاری عکس، فایل و غیره نیز می‌شود. کاربران از سراسر جهان نه فقط برای چت‌کردن بلکه برای برقراری ارتباط با برندها، جست‌وجوی محصولات و دیدن محتوا وارد برنامه‌ پیام‌رسان خود می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

Aragil Online Marketing

آژانس دیجیتال مارکتینگ آراگیل، مستقر در کشور ارمنستان است و با برندهای برتر جهانی همکاری میکند. آژانس آراگیل ارائه دهنده سرویس های نوین دیجیتال مارکتینگ، سئو، سوشیال مدیا مارکتینگ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن، تولید اپلیکیشن های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]