اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960417253706912

رونمایی از اولین نقش برجسته جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان

کد: 13960417253706912

https://goo.gl/MWqAS2

، تهران , (اخبار رسمی): در همایش بزرگ یادمان سردار حاج احمد متوسلیان، پرتره نقش برجسته ایشان از جنس طلا به خانواده ایشان و خانواده دیپلمات‌های همراهش اهدا گردید.

رونمایی از اولین نقش برجسته جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع دستی پرنیا، در همایش بزرگ یادمان سردار حاج احمد متوسلیان، پرتره نقش برجسته ایشان از جنس طلا به خانواده ایشان و خانواده دیپلمات‌های همراهش اهدا شد.

این محصول به سفارش شرکت مبینا و توسط صنایع دستی پرنیا تولید شده است. در همایش بزرگ یادمان این سردار رشید نیز صنایع دستی پرنیا تابلو نقش برجسته گل و مرغ به خانواده های ایشان اهدا کرد. 
این تابلو از جنس طلای خالص تولید شده و در آن به صورت نمادین گل‌های صدبرگ و گل سرخ به صورت نقش برجسته وجود دارد که بر شاخه آن بلبلی نشسته است و این بلبل با رنگهای بسیار زیبا و سنتی رنگ آمیزی شده است و جلوه ویژه و خاص به این تابلو طلایی بخشیده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه سکه ایران

خانه سکه ایران با سالها تجربه و به کارگیری آخرین تکنولوژی­های روز دنیا به عنوان تنها دارندۀ مجوز ضرب و تولید یادبودها و شمش­های نقش برجسته از بیش از 30 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. ​ضرب سکه­ های پیامبر اعظم به سفارش بانک سپه، مجوز بانک مرکزی و سکه­ های یادبود اهدایی بانک تأئیدی بر توانایی منحصر به فرد این مجموعه است. این شرکت در جهت ارائه محصولات تولیدی خود با بالاترین کیفیت اقدام به اخذ گواهی استاندارد ISO 9001-2008 و همچنین علامت استاندارد ملی ایران کرد، هم اکنون تمامی این محصولات که از نظر کیفی تحت نظارت مؤسسه استاندارد هستند با کد t99 تولید شده و به بازار عرضه می شود. ​

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]