اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960417253716912

تولید تمبرهای طلا و نقره‌ی کنگره اتحادیه پست آسیا و اقیانوسیه

کد: 13960417253716912

https://goo.gl/q1WXmr

، تهران , (اخبار رسمی): تمبرهای فاخر طلا و نقره دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه به سفارش شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، توسط خانه سکه ایران (پرنیا) تولید شد.

تولید تمبرهای طلا و نقره کنگره اتحادیه پست آسیا و اقیانوسیه

به گزارش روابط عمومی خانه سکه ایران (پرنیا)، تمبرهای فاخر طلا و نقره دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه به سفارش شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران توسط خانه سکه ایران (پرنیا) تولید شد. 
به مناسبت دوازدهمین کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه و حضور اعضای اتحادیه پست در ایران تمبرهای فاخر طلا و نقره این مراسم توسط صنایع دستی پرنیا طراحی و به تعداد محدود تولید و به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد که به میهمانان این کنگره اهدا شود.
تمبرهای طلای نقش برجسته در سایز 46*34 میلیمتر به وزن یک گرم شمش طلای خالص 24 عیار و تمبرهای نقره در سایز 46*34 میلیمتر به وزن یک گرم نقره خالص تولید شده است که رنگ آمیزی بسیار زیبای سنتی به این تمبرهای طلا و نقره جلوه ویژه و هنری بخشیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه سکه ایران

خانه سکه ایران با سالها تجربه و به کارگیری آخرین تکنولوژی­های روز دنیا به عنوان تنها دارندۀ مجوز ضرب و تولید یادبودها و شمش­های نقش برجسته از بیش از 30 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد. ​ضرب سکه­ های پیامبر اعظم به سفارش بانک سپه، مجوز بانک مرکزی و سکه­ های یادبود اهدایی بانک تأئیدی بر توانایی منحصر به فرد این مجموعه است. این شرکت در جهت ارائه محصولات تولیدی خود با بالاترین کیفیت اقدام به اخذ گواهی استاندارد ISO 9001-2008 و همچنین علامت استاندارد ملی ایران کرد، هم اکنون تمامی این محصولات که از نظر کیفی تحت نظارت مؤسسه استاندارد هستند با کد t99 تولید شده و به بازار عرضه می شود. ​

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

هنرهای تجسمی | صنایع دستی