اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960417253827384

امکان خرید و فروش آنلاین آثار هنری هنرمندان ایرانی فراهم شد

کد: 13960417253827384

https://goo.gl/rtVy22

، تهران , (اخبار رسمی): با راه‌اندازی سایت «آرت‌شاپ»، نقاشان، عکاسان و مجسمه‌سازان و سایر هنرمندان فعال در حوزه هنرهای تجسمی به همراه گالری‌ها و کلکسیونرهای آثار هنری می‌توانند در بستر اینترنت و بصورت برخط و بی‌واسطه به خرید و فروش آثار هنری بپردازند.

امکان خرید و فروش آنلاین آثار هنری هنرمندان ایرانی فراهم شد.

هنزمندان فعال در حوزه هنرهای تجسمی (نقاشی، عکاسی، مجسمه‌سازی، خوشنویسی، تصویرسازی، طراحی، جواهرسازی و چاپ دستی) از این پس می‌توانند آثار هنری خود را در بستر اینترنت به فروش رساندند.

به گزارش روابط عمومی سایت آرت گالریز، این وب‌سایت، پلتفرم جدید خود را با نام «آرت شاپ» جهت فروش اینترنتی آثار هنری راه‌اندازی کرده است. «آرت‌شاپ» به هنرمندان، گالری‌ها، مجموعه‌داران و خریداران آثار هنری در انتخاب، معرفی، قیمت‌گذاری و خرید و فروش آثار کمک می‌کند. به این وسیله هنرمندان فعال در حوزه هنرهای تجسمی (نقاشی، عکاسی، مجسمه‌سازی، خوشنویسی، تصویرسازی، طراحی، جواهرسازی و چاپ دستی) از این پس می‌توانند آثار هنری خود را در بستر اینترنت به فروش رساندند. تمامی آثار ارائه شده در آرت شاپ از لحاظ کیفیت و اصالت اثر توسط کارشناسان تایید می‌گردند و خریداران می‌توانند از اصالت اثر خریداری شده اطمینان یابند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آرت‌شاپ به آدرس http://shop.artgalleries.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرت گالریز

آگاهی از رویدادهای هنرهای تجسمی. مستند سازی برنامه گالری‌ها و نگارخانه‌های تهران. آرشیو از آثار هنرمندان ایرانی. اطلاع رسانی گشایش نمایشگاه‌های هنری. نقد و بررسی نمایشگاه‌های برگزار شده در گالری‌ها. خرید و فروش آنلاین آثار هنری.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]