اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960418253890446

با سایت‌ساز سی‌فایو طراحی سایت را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید

کد: 13960418253890446

https://goo.gl/RCFxqm

، مشهد , (اخبار رسمی): سی فایو یک سایت‌ساز حرفه‌ای است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا در کمترین زمان با دسترسی به 100 قالب متنوع، یک وب‌سایت مدرن و گوگل‌دوست را بدون دانش فنی، طراحی کنند. تاکنون بیش از 48 هزار وب‌سایت توسط حدود 30 هزار کاربر با سایت‌ساز سی فایو راه‌اندازی شده است.

سی فایو جذاب ترین سایت ساز ایرانی با بیش از 100 نمونه مدرن برای همه مشاغل
سایت ساز سی فایو با بیش از 100 نمونه از مدرن ترین ها وب سایتهای دنیا

سایت ساز سی فایو با 100 قالب برای تمامی مشاغل وب سایت شخصی، فروشگاهی،خبری و شرکتی را با بهترین کیفیت در کمتر از 5 دقیقه برای کاربران طراحی و راه اندازی می نماید.

همیشه طراحی سایت امری سخت، پرهزینه و زمانبر بوده است؛ اغلب کسب‌وکارها برای طراحی سایت شرکت و سازمان خود باید هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شدند اما سایت‌سازها با صرفه‌جویی در وقت و هزینه شرکت‌ها با کیفیتی چشمگیر سایت موردنظر شما را راه‌اندازی می‌کنند.

سی فایو یکی از محبوب‌ترین برندهای طراحی سایت کشور است که با تکنولوژی آنلاین، بدون دخالت نیروی انسانی هر وب‌سایتی را در کمتر از پنج دقیقه طراحی و راه‌اندازی می‌کند. در این سرویس کاربران با انتخاب کسب‌وکار خود از میان بیش از 100 نمونه سایت حرفه‌ای، یک نمونه را انتخاب و وب‌سایت مورد نظر خود را طراحی و راه‌اندازی می‌کنند.
سایت‌های ساخته‌شده توسط سی فایو تفاوت عمده‌ای با سایر سایت‌سازها دارد؛ سی فایو با طراحی و راه‌اندازی اتومات، یک وب‌سایت کاملا مستقل و حرفه‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد. برخلاف سایر سایت‌سازها کاربران می‌توانند امکانات متعدد مورد نظرشان را روی سایت نصب کنند و آن‌ را توسعه دهند. در سایت‌ساز سی فایو شما هیچ محدودیتی ندارید، پنل صفحه‌ساز سی فایو مجهز به آخرین امکانات و جذاب‌ترین عناصر گرافیکی است.
 

از جمله امکانات سی فایو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ساخت نامحدود صفحات متنوع، فضای میزبانی رایگان، ایجاد نامحدود منو، منوهای آبشاری چند ستونه، اسلایدهای حرفه‌ای لایه‌ای، فرم‌ساز‌های پیشرفته دراگ دراپ با قابلیت پیگیری، فروشگاه آنلاین و سبد خرید، گالری تصاویر و نمونه کارهای دسته‌بندی‌شده با افکت‌های مختلف، پشتیبانی از طراحی تک‌صفحه‌ای، امکان نمایش ویدئو، تصاویر تمام‌عرض با قابلیت پارالاکس، فونت‌های متنوع، قابلیت تغییر رنگ‌بندی و ساختار تمام بخش‌های سایت، خبرنامه، اتصال به پیامک، امکان ایجاد شناسع ایمیل نامحدود و امکان گفت‌وگوی آنلاین با کاربران.

یکی دیگر از مزایای سی فایو بازدیدهای دوره‌ای است. تیم پشتیبانی سایت‌ساز سی فایو با بهره‌گیری از متخصصان زبده، جوان و نخبه خود با رصد دائمی وب‌سایت‌ها امنیت آنها را فراهم می‌آورند. گذشته از این تیم کنترل کیفیت وب‌سایت‌ها با بازدید دوره‌ای از سایت‌ها در صورت مشاهده مشکل با مشتری تماس می‌گیرند و تا رفع خطاهای احتمالی وب‌سایت در کنار مشتری خواهند بود.
سی فایو با ضبط فیلم‌های آموزشی، استفاده از امکانات طراحی سایت را بسیار آسان کرده است؛ در بخش رسانه تصویری سی فایو کاربران به همه فیلم‌های آموزشی دسترسی دارند و علاوه بر آن درصورت تمایل به برگزاری کلاس آنلاین پس از راه‌اندازی سایت، وبینار آنلاین برای مشتری برگزار و آموزش نحوه استفاده از سایت پس از ضبط برای اوارسال می‌شود.
گفتنی است حدود 30 هزار کاربر بیش از 48 هزار وب‌سایت با سرویس سایت‌ساز سی فایو برای کسب و کار خود راه اندازی کرده‌اند. کاربران می‌توانند وب‌سایت خود را برای چهار روز به صورت آزمایشی و رایگان، راه‌اندازی و امکانات متنوع آن را بررسی کنند.
سایت‌ساز سی فایو اولین سایت‌ساز ایرانی است که با تنوع بی‌نظیری از قالب‌های حرفه‌ای فروشگاهی، شرکتی، شخصی و سازمانی رویای طراحی سایت را برای هر فردی با هر سطحی از دانش، آسان و لذت‌بخش کرده و کارکردی جذاب و شگفت‌انگیز را برای کسب‌وکارها به ارمغان آورده است.
رضایت‌مندی مشتریان در سراسر ایران و حتی خارج از مرزهای ایران عزیز موجب شعف و بالاندگی سایت‌ساز سی فایو است سی فایو در سراسر ایران و نیز کشورهای فرانسه، آلمان و ترکیه مشتریانی دارد که نظر برخی از آنها را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

تیم فنی سایت‌ساز سی فایو در پایان شهریور 1396 سرویس جدیدی را در داشبورد خود رونمایی خواهد کرد. سی فایو در این نسخه یکی از خارق‌العاده‌ترین و حرفه‌ای‌ترین ابزارهای طراحی سایت بدون دانش فنی را پیش‌بینی کرده است تا کاربران با هر سطحی از دانش، وب‌سایت خود را هم‌چون بوم نقاشی طراحی کنند. این امکان کم‌نظیر قدرت کاربر را در تنظیم ظاهر صفحات سایت صدچندان می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه جدید سی فایو، امکان طراحی سایت توسط پیام‌رسان‌هاست، دیگر حتی نیازی نیست برای طراحی سایت از برنامه پیام‌رسان خارج شوید، همانجا در تلگرام با اپراتور هوشمند سی فایو، سایت کسب و کار شما راه‌اندازی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپاد

فناوری اطلاعات اسپاد از سال 91 کار خود را بصورت حرفه در حوزه تولید سرویس های آنلاین آغاز نموده است و هم اکنون توانسته است بیش از 7 محصول را با حجمی در حدود 18000 مشتری در بازار وب ایران منتشر نماید. از جمله محصولات و سرویس های آنلاین تولید شده توسط اسپاد می توان به موارد زیر اشاره کرد : 1- سرویس سامانه ارسال انبوه پیامک، فکس اینترنتی و پیام صوتی 2- سرویس سایت ساز سی فایو: سی فایو یکی از محبوبترین برند های طراحی سایت کشور است، در این سرویس کاربران با انتخاب کسب و کار و شغل خود از میان بیش از 100 نمونه سایت حرفه ای، یک نمونه را انتخاب کرده و در کمتر از 5 دقیقه وب سایت خود را راه اندازی میکنند 3- سرویس پایش اخبار نیوزویت: نیوزویت با با پایش دائمی بیش از 1100 وب سایت خبری و خبرگزاری و نیز روزنامه های کثیرالانتشار، اخبار مرتبط با سازمان و یا کلمات کلیدی موردنظر شما را جمع آوری نموده و نمودار های فراونی انتشار اخبار را در اختیار شما قرار می دهد. 4- نرم افزار نوبت دهی یکپارچه مطب های پزشکان، مراکز درمانی و بیمارستان ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]