کد: 13960419254007308

در مراسم روز ملی صنعت و معدن روی داد:

تقدیر از گروه صنعتی ناب استیل به عنوان شرکت نمونه ملی لوازم خانگی

کد: 13960419254007308

https://goo.gl/c7BXyZ

، تهران , (اخبار رسمی): گروه صنعتی ناب استیل در مراسم روز ملی صنعت و معدن که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد، موفق به دریافت تندیس زرین و لوح تقدیر به عنوان شرکت نمونه ملی لوازم خانگی شد.

گروه صنعتی ناب استیل شرکت نمونه ملی لوازم خانگی کشور شد

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی ناب استیل، علیرضا محمدی دانیالی مدیرعامل این گروه صنعتی با اعلام خبر فوق، گفت: این موفقیت در راستای چشم انداز گروه صنعتی ناب استیل به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی تا سال 1400 به دست آمده است.
وی افزود: تلاش بی وقفه مدیران، پرسنل، کارگران، شبکه گسترده نمایندگان، به همراه بررسی و به کارگیری آخرین فن‌آوری های روز دنیا، استفاده از نیروهای جوان و متخصص و بومی‌سازی دانش روز از دلایل اصلی کسب این موفقیت است.

مدیرعامل گروه صنعتی ناب استیل در ادامه تصریح کرد: بحث مدیریت دانش و تعریف شاخص های علمی برای سنجش عملکرد هر ایستگاه کاری و نظارت و کنترل دقیق آن در گروه صنعتی ناب استیل بسیار حائز اهمیت است و تمام تلاش این گروه، ارائه محصول با کیفیت مطلوب و در شان هر ایرانی است و علی رغم مشکلات موجود تمام هدف ما آن است تا مردم و مصرف کنندگان لذت استفاده از محصول با کیفیت و با دوام ایرانی را  لمس کنند.

محمدی دانیالی خاطرنشان کرد: هم اکنون چالش‌ها و تهدیدهای بیرونی مانند تحریم ها و نرخ ارز، که باعث نوسانات بازار شده و بر روی قدرت خرید مردم اثر  مستقیم دارند، باعث بوجود آمدن رقابت  بین محصولات خارجی با تولیدات داخلی شده است که خوشبختانه در سال های اخیر با فرهنگ سازی هایی که انجام شده مردم به خرید محصولات ایرانی ترغیب شده‌اند و امیدواریم که مسئولان مربوطه از تولیدات داخلی در بحث تبلیغات، فرهنگ سازی و همچنین در توسعه زیر ساخت ها بیش از گذشته مساعدت کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 200 نفر در خانواده بزرگ ناب استیل مشغول به کار هستند و این حقیقتی است که خرید کالای ایرانی حمایت از ایجاد اشتغال برای فرزندان این مرز و بوم  و پر بارتر شدن سفره های ایرانی است و امیدواریم مردم عزیزمان با همراهی خود باعث شوند تا ما استوارتر و رو به جلو برای ساختن ایرانی آباد گام برداریم.

علیرضا محمدی دانیالی در پایان ضمن اشاره به استمرار طرح توسعه و به روز رسانی ماشین آلات تولیدی گروه ناب استیل و همچنین روند رو به رشد کیفیت محصولات و خدمات این شرکت و در راستای آن، ارتقای سطح کیفیت زندگی هم‌میهنان، دریافت تندیس زرین شرکت نمونه ملی لوازم خانگی کشور را به مدیران، پرسنل و شبکه نمایندگان و مشتریان ارزشمند گروه ناب استیل تبریک گفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناب استیل

گروه صنعتی ناب استیل با تجربه‌ای ۳۴ ساله، طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه، پذیرایی و هتلی را تولید و عرضه می‌نماید. محصولات گروه صنعتی ناب استیل در سه برند عرضه می‌شوند؛ قاشق و چنگال و کارد استیل با نام تجاری ناب استیل، ظروف آشپزخانه و هتلی مانند قابلمه و شفینگ‌دیش با نام تجاری مستر و لوازم توکار آشپزخانه شامل هود، گاز، فر، مایکروویو و سینک با نام تجاری مسترپلاس. اولویت اصلی گروه صنعتی ناب استیل تولید و عرضه محصولات باکیفیت و به‌روز بوده است.