اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960420254037383

در تاریخ 19 مردادماه

 نخستین وبینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش برگزار می‌شود

کد: 13960420254037383

https://goo.gl/ZgQv2k

، مشهد , (اخبار رسمی):  نخستین وبینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش 19 مردادماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

اولین وبینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش

هزینه حضور در نخستین وبینار تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش 49000 تومان است. اطلاعات بیش‌تر در نشانی www.evand.com/raman در دسترس است.

به گزارش روابط عمومی گروه بین‌الملل رامان، مدیر عامل این مجموعه گفت: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح دانش مدیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی است. 

بهنام جلالی افزود: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقای کیفی فعالان صنعت تبلیغات و برندینگ، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیش‌تر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

جلالی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: از آن جا که با تغییر شرایط کسب و کار و گسترش فضای رقابتی، فعالیت فروش و بازاریابی در سازمان‌ها معنای دیگری یافته و بازاریابی و فروش هدایت‌کننده اصلی تمامی فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدی و خدماتی شده است، بر آن شدیم تا با طراحی وبیناری هشت‌ساعته با عنوان در قالب چهار بخش دوساعته به صورت کاملا کاربردی و مهارتی به پرورش و تربیت مدیرانی بپردازیم که قادر به طراحی قلمرو فروش و بازاریابی، حوزه‌های تبلیغات، برندسازی، انتخاب فروشندگان و بازاریابان حرفه‌ای، آموزش فروشندگان، ایجاد انگیزش در تیم فروش و بازاریابی، نظارت و رهبری تیم و در نهایت ارزیابی عملکرد بخش فروش و بازاریابی سازمان باشند.

او مدرس این دوره آموزشی را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: جناب آقای دکتر علی مختاری از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقای سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

جلالی افزود: گروه بین‌الملل رامان در راستای هر چه توانمندتر ساختن مدیران کشور در حال برنامه‌ریزی دوره‌های کوتاه‌مدت و کاملا کاربردی است.

گفتنی است هزینه حضور در این دوره 49000 تومان است. اطلاعات بیش‌تر در نشانی www.evand.com/raman در دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رامان

گروه بین الملل رامان فعالیت خود را با هدف هر چه توانمند تر ساختن مدیران ایران زمین از طریق آموزش ، هدایت و مشاوره به آنها و کمک به توسعه بازارهای داخلی و بین المللی در صنایع مختلف و پوشش بخشی از خلا موجود در کشور در زمینه مدیریت ، بازاریابی ، فروش ، تبلیغات ، برندینگ و توسعه بازار آغاز کرده است و با بهره¬ گیری از نیروهای متخصص داخلی و بین المللی ، سعی در ارائه خدمات به بنگاههای اقتصادی و کسب رضایت مشتریان خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]