اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960425254537402

با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دوره آموزشی مدرسه تابستانی آیوتیک برگزار می‌شود

کد: 13960425254537402

https://goo.gl/g1KTPc

، (اخبار رسمی): دوره آموزشی «مدرسه تابستانی آیوتیک» مردادماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی مدرسه تابستانی آیوتیک با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر

شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر تیم‌سازی و کسب دانش فنی برای ساخت محصول برای ورود به بازار نیز آماده می‌شوند. منتورهای باتجربه در مسیر تجاری‌سازی محصول و جذب سرمایه‌گذار همراه تیم‌ها خواهند بود.

به گزارش مرکز نوآوری اینترنت اشیا مدیر عملیات آیوتیک با بیان این خبر گفت: در این دوره افراد برای کارآفرینی در بازارهای نوظهور اینترنت اشیا آماده خواهند شد.

راضیه امامی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت‌کنندگان افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر تیم‌سازی و کسب دانش فنی برای ساخت محصول برای ورود قدرتمند به بازار نیز آماده می‌شوند. در واقع منتورهای باتجربه در مسیر تجاری‌سازی محصول و جذب سرمایه‌گذار همراه تیم‌ها خواهند بود و در حین برگزاری مدرسه هم مدیران و فعالان موفق این صنعت با سخنرانی و جلسات پرسش و پاسخ به جهت‌دهی و رشد سریع‌تر این تیم‌ها کمک می‌کنند.

امامی تاکید کرد: بعد از تشکیل تیم‌ها، پروژه‌های عملی مبتنی بر نیاز بازار برای تیم‌ها تعریف می‌شود که در محیط IoTLab با کمک منتورها و تجهیزاتی که در اختیار آنها قرار می گیرد اجرا می‌شود. هدف آیوتیک از ابتدا هم همین بوده که از صفر تا صد انجام پروژه همراه تیم‌ها باشد؛ شعار ما هم این است: « شتابدهی کافی نیست... شما را تا انتهای مسیر همراهی می‌کنیم»

گفتنی است این دوره آموزشی به مدت یک ماه  برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت آیوتیک مراجعه و یا با شماره 88513810 _ 021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز نوآوری اینترنت اشیا

همانطور که روندهای جهانی نیز نشان می‌دهند، اینترنت اشیاء نسل آینده نه‌چندان دور استارت‌آپ‌های ایران را شکل خواهد داد. مرکز فناوری و نوآوری اینترنت اشیاء، یک پلاتفرم نوآوری باز است و همانطور که از واژه پلاتفرم بر می‌آید، این مرکز یک هاب است برای اتصال شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ که نیازمند ورود جریان نوآوری هستند و کارآفرینان و نوآوران که به‌دنبال کشف فرصت‌های جدید در عرصه اینترنت اشیاء می‌باشند. در آیوتیک با تمرکز بر بازارهای B2B و B2G مدل نوآوری باز را در کنار شرکت‌های بزرگ تلکام، شرکت‌های بزرگ پیش‌تاز فناوری، ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی و نیز بهره‌برداران بزرگ کشور در بازارهای عمودی انرژی، حمل‌ونقل، مدیریت شهری، مدیریت منابع آب و متولیان سلامت تجربه خواهید نمود. ما به جای تمرکز بر عرضه نوآوری (خط تولید استارت‌آپ) بر تقاضای نوآوری (سازمان‌های نیازمند راهکارهای نوآورانه) تمرکز می‌کنیم و معتقدیم رشد پایدار بازار نوآوری از سمت تقاضا تضمین می‌شود. فعالان شاخص اکوسیستم اینترنت اشیاء کشور در فروم اینترنت اشیاء گرد هم آمده‌اند تا علاوه بر هدایت سیاستگذاران این عرصه، کسب‌وکارهای بزرگ و ملی آن را در بخش‌های مختلف اقتصادی رونق بخشیده و فناوری‌های آن را توسعه دهند. آیوتیک در قالب کارگزوه نوآوری فروم از حضور تمامی لایه‌های زنجیره ارزش اینترنت اشیاء بهره گرفته و با تسلط بر بازار، شما را در راستای نیاز بازار هدایت می‌کند. در مرکز نوآوری آیوتیک شما توسعه محصول خود را شروع نمی‌کنید مگر از حضور یک سرمایه‌گذار و بازار متناسب با محصول خود اطمینان نسبی داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]