اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960426254657412

امکان خرید از آمازون و eBay با زاکولا فراهم شد

کد: 13960426254657412

https://goo.gl/2z7rrL

، تهران , (اخبار رسمی): با زاکولا امکان خرید کالا از سایت‌های خارجی چون آمازون، Ebay و بسیاری از برندهای خارجی میسر شده است.

خرید از آمازون و کلیه نقاط دنیا تحویل در ایران

با زاکولا کاربران می‌توانند به آسانی خرید خود را از سایت‌ها و برندهای خارجی انجام دهند.

گروه زاکولا فعالیت خود را از بهار سال 1396 آغاز کرده است. این گروه که در ادامه فعالیت‌های تجاری گروه ارزان‌سفر پا به عرصه وجود گذاشت و به پشتیبانی تجربه و کارآمدی گروه ارزان سفر شکل گرفته است، بر آن شد تا در محیطی جدید در بستر وب شرایطی را فراهم کند تا کاربران ارزان‌سفر و هم‌چنین کاربران جدید بتوانند به سهولت سفارشات خود را ثبت کنند.

با توجه به افزایش پایگاه‌های اطلاعاتی که امکان سفارش کالا و خرید از سایت‌های خارجی را ارائه می‌دهند، رعایت نکاتی برای انتخاب این پایگاه‌ها مهم است، که خریداران و تاجران در هنگام سفارش خود باید به آن‌ها دقت کنند. در این نوشتار برخی از این نکات را مرور می‌کنیم.

•    پنل کاربری

کاربران در پایگاه‌های خرید جست‌وجو می‌کنند. برای این‌که زمانی که صرف جست‌وجوی کالا و یا خدمت مورد نیاز خود کرده‌اند به هدر نرود لازم است جست‌وجو و سلیقه‌ کاربری او در پایگاه‌ها ذخیره شود. بهترین امر برای این منظور استفاده از پنل‌های کاربری اختصاصی است که پایگاه‌های خرید ارائه می‌دهند. مزیت بالای این کار در زمان‌هایی است که تخفیف‌های خوبی در کالاها اتفاق می‌افتد و کاربران می‌توانند از این طریق آگاهی پیدا کنند. پایگاه‌ها نیز وظیفه دارند کاربران خود را در خبرنامه‌های تخصصی خود عضو کنند تا بتوانند به آن‌ها اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

•    امکان محاسبه‌ قیمت
در بازار ارز و نوسان آن، آگهی از قیمت دلار و یورو و سایر واحدهای پول کار دشواری است، یک پایگاه خرید خوب، با در اختیار قرار دادن محاسبه‌گر دلار و یورو می‌تواند اطلاعات مناسبی به کاربر بدهد. کاربر می‌تواند با وارد کردن قیمت و وزن کالا به اطلاعات در این زمینه دست پیدا کنید.

•    امکان ره‌گیری کالا

بار کج به منزل نمی‌رسد. برای آگاهی از این که بار شما چطور به منزل می‌رسد، باید به کاربر اطلاع‌رسانی شود. این اطلاع رسانی از طریق پیامک یا از طریق پنل اختصاصی کاربر امکان پذیر است. در هر مرحله از سفارش از ثبت، مراحل طی کردن سفر و رسید به دست مشتری باید توسط پایگاه‌های ارائه کننده خدمت به کاربر عرضه شود.

•    قیمت مناسب سرویس

پایگاه‌ها با توجه به نرخ ارز و دلار قیمت‌های متفاوتی را برای ارائه سرویس خرید خود ارائه می‌دهند. ثابت‌نبودن این قیمت‌ها امری بدیهی است اما با توجه به بازار باید قیمت ارائه‌شده توسط پایگاه‌ها منطقی باشد که مخاطبان را به سفارش در پایگاه آنان ترغیب سازد.

•    داشتن مجوز قانونی

یکی از اصول مهم در زمینه سفارش کالا، داشتن مجوزهای قانونی در نقل و انتقالات کالای مورد نظر است. مخاطبان پایگاه‌ها باید از قانونی‌بودن پایگاهی که به آن سفارش می‌دهند، اطمینان حاصل کنند. برای این منظور باید قوانین و مقررات مربوط به کسب و کارهای اینترنتی را بدانند. هم‌چنین به داشتن آرم «نماد اعتماد» که توسط مرکز تجارت‌های الکترونیکی صادر می‌شود دقت لازم را داشته باشند. برای اطمینان از معتبربودن و تاریخ انقضای نماد اعتماد کافی است یک کلیک بر روی آیکن نماد اعتماد داشته باشند تا اطلاعات مربوط به آن را ملاحظه کنند.
 

با نکاتی که در مورد این پایگاه‌ها برشمردیم، ممکن است این سوال پیش بیاید که از چه پایگاه‌هایی در ایران می‌توانید، خدمات خرید از خارج را انجام دهید؟!

جواب این سوال  با توجه به بزرگ بودن دایره خدمات خرید از خارج متفاوت است. در گرفتن این خدمات باید به تخصصی بودن آن نیز دقت کافی را داشته باشیم، برای مثال شرکت‌های که کار خرید بلیط هواپیما خارجی را انجام می‌دهند، از شرکت‌هایی که خدمات خرید کالا، ویزاهای دانشجویی، تجارت مختلف را به طور همزمان انجام می‌دهند متفاوت هستند. با این حال پایگاهی که تمام نکات زیر به همراه تخصصی بودن آن را انجام می‌دهد، پایگاه زاکولا است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زاکولا

گروه زاکولا فعالیت خود را از بهار سال 1396 آغاز کرده است. داشتن مجوز های لازم برای ارائه خدمات می باشد و در این مسیر قبل از شروع فعالیت، تمامی مجوزهای لازم توسط گروه زاکولا کسب گردیده است. به جرات میتوانیم عنوان کنیم که با داشتن تجربه ای فراوان در زمینه خرید کالا و تحویل در ایران، به دنبال آن هستیم تا در کمترین زمان ممکن و با پایینترین کارمزد رضایت مشتریان را کسب نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]