اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960527258287412

توسط سایت زاکولا ارائه شده است:

امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی Amazon و Ebay از داخل ایران

کد: 13960527258287412

https://goo.gl/CQKQxu

، تهران , (اخبار رسمی): سایت زاکولا دسترسی به فروشگاه‌های اینترنتی Amazon و Ebay از داخل کشور را برای کاربران و خریداران ایرانی فراهم کرده است تا خریداران از طریق آن بتوانند محصولات مورد نظر خود را در کمتر از 15 روز در ایران تحویل بگیرند.

خرید ایرانی‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی  Amazon  و Ebay ممکن شد.
خرید از سایت های خارجی از جمله : آمازون و ebay و etsy , polo

وب‌سایت های خرید آنلاین به سرعت در حال افزایش هستند تا نیازهای رو به رشد مشتریان را برآورده سازند.

به گزارش سایت زاکولا، سایت Amazon  و Ebay از جمله فروشگاه‌های آنلاین مشهور در سطح جهان هستند که افراد بسیاری از سراسر دنیا از آن‌ها خرید می‌کنند اما پیش از این امکان استفاده از خدمات آن‌ها برای کاربران داخل ایران فراهم نبوده است. مهم‌ترین مسئله خرید از این دسته از وب‌سایت‌های خارجی، ارسال پستی به کشور ایران است که با توجه به تحریم‌ها وجود ندارد. اکنون این امکان خرید از آمازون و خرید از ebay توسط سایت زاکولا فراهم شده است.

کاربران داخل ایران می‌توانند با پرکردن فرم و دریافت پیش‌فاکتور از طریق سایت زاکولا خرید خود را فروشگاه های اینترنتی مشهور جهان از جمله جمله Amazon و Ebay انجام دهند و در مدت کمتر از 15 روز کاری سفارش خود را در ایران تحویل بگیرند.

گروه تجاری زاکولا همواره سعی در ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود داشته است و در  همین چارچوب در حال پیاده‌سازی سیستم هوشمند خرید از سایت‌های خارجی است تا کاربران داخلی به راحتی و به صورت آنلاین بتوانند قیمت ریالی محصولات را مشاهده و از فروشگاه‌های خارج از کشور خرید کنند.

پیشرفت تکنولوژی زندگی را از آنچه قبلا تصور می‌شد،ساده‌تر ساخته است؛ به‌گونه‌ای که دیگر نیازی به ترک خانه برای خرید نیست، زیرا همه چیز قابل دسترس‌تر شده است و افراد می‌توانند بسیاری از کالاها را تنها با چند کلیک خریداری کنند. 

وب‌سایت های خرید آنلاین به سرعت در حال افزایش هستند تا نیازهای رو به رشد مشتریان را برآورده سازند. در حال حاضر وب‌سایت‌های خارجی خرید آنلاین زیادی در درسترس هستند به گونه‌ای که هر فردی هر آنچه را که در به دنبالش است،‌ می‌تواند بیاید. در زیر با دو سایت پرطرفردار جهان برای خرید اینترنتی آشنا می‌شوید:

 

Amazon.com

سایت آمازون به عنوان محبوب‌ترین فروشگاه اینترنتی در سطح جهان شناخته شده است. این فروشگاه همچنین بزرگترین خرده‌فروش آنلاین در سراسر جهان است. این فروشگاه در سال 1994 توسط جف بزوس تاسیس شد و در سیاتل، واشنگتن، ایالات متحده مستقر است. این فروشگاه به عنوان یک کتاب‌فروشی آنلاین کار خود را آغاز کرد و به سرعت همه کالاهای مورد نیاز مردم را ارائه کرد. این فروشگاه به مشتریان خود چندین ویژگی از قبیل روش‌های پرداخت آسان، تخفیف، پرداخت سریع، تحویل سریع و طیف گسترده‌ای از اقلام با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

 

 Ebay.com

این سایت یکی از محبوب‌ترین سایت‌های حراج آنلاین و وب‌سایت خرید است که در سال 1995 توسط پیر امیدیار تاسیس شد و در سن خوزه، کالیفرنیا، ایالات متحده مستقر است. eBay کمک می‌کند که افراد محصولات مختلفی را خرید و فروش کنند و به هین علت هم برای خریداران و هم برای فروشندگان سودمند است.

در این سایت هم کالاهای نو و هم کالاهای دست دوم عرضه می‌شود. با توجه به این که که فروشندگان زیادی ممکن است همزمان یک محصول را برای فروش عرضه کنند، افراد می‌توانند قیمت‌های مختلف را با هم مقایسه کنند و کالایی را که مناسب‌ترین قیمت را دارد و یا تخفیف قابل توجهی دارد خریداری کنند. یکی از مزایای سایت ebay که برای ایرانیان جذاب هست قسمت مزایده کالاهاست.

 

برخی دلایل خرید از سایت‌های خارجی چیست؟

1. به‌صرفه‌بودن خرید کالا در برخی کالاها حتی با محاسبه هزینه حمل و نقل به ایران

2. امکان خرید کالاهایی که در ایران وجود ندارد یا به سختی پیدا می‌شود

3. امکان خرید هدایای کاملا متفاوت و خاص  

4. امکان ارسال کالا برای فرزندان، دوستان و آشنایان در خارج از کشور در روزها و مناسبت‌های خاص

 

علاقه‌مندان برای  کسب اطلاعات بیشتر و خرید از سایت‌های بین‌المللی می‌توانند به سایت زاکولا به آدرس zakoola.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زاکولا

گروه زاکولا فعالیت خود را از بهار سال 1396 آغاز کرده است. داشتن مجوز های لازم برای ارائه خدمات می باشد و در این مسیر قبل از شروع فعالیت، تمامی مجوزهای لازم توسط گروه زاکولا کسب گردیده است. به جرات میتوانیم عنوان کنیم که با داشتن تجربه ای فراوان در زمینه خرید کالا و تحویل در ایران، به دنبال آن هستیم تا در کمترین زمان ممکن و با پایینترین کارمزد رضایت مشتریان را کسب نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]