اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960428254947247

برگزاری کلاس آیلتس تابستان از 30 تیر ماه

کد: 13960428254947247

https://goo.gl/bVh6ys

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام کارگاه‌های تابستانه مهارت‌های آیلتس توسط موسسه ایران آیتلس آغاز شد.

برگزاری کلاس آیلتس تابستان از 30 تیر ماه

مشاهده آنلاین کارگاه ها و کلاس ها برای کسانی که امکان حضور فیزیکی ندارند امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی ایران آیلتس، ثبت نام کارگاه‌های تابستانه مهارت‌های آیلتس در تاریخ 30 تیرماه آغاز شده و این دوره‌ها در محل موسسه برگزار می‌شود.

دکتر اشراق مدیر موسسه، هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای سطح زبان آموزان بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با برگزاری کارگاه‌های تک مهارتی آیلتس، رضایت دانشجویان را هرچه بیشتر فراهم آورده تا مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی نشوند. همچنین به جهت کسب رضایت زبان آموزان افرادی که بخواهند در تمام کارگاه‌های مهارت‌های آیلتس ثبت نام کنند از تخفیف ویژه ای نیز برخوردار خواهند شد و می‌توانند جلسه اول به صورت رایگان حضور داشته باشند.

وی مدرسان دوره آموزشی نام دوره آموزشی را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: نام مدرسان دوره همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

او همچنین به برنامه‌های ویژه این کارگاه‌ها نیز اشاره و تشریح کرد: کسانی که امکان حضور فیزیکی در کارگاه‌ها یا کلاس‌های تابستانه را نداشته باشند از طریق بستر اینترنتی ایجاد شده می‌توانند به صورت آنلاین و از راه دور در کلاس‌ها و کارگاه‌ها شرکت داشته باشند.

گفتنی است جلسه اول کارگاه‌ها برای کسانی که در وبینارها یا کارگاه‌های گذشته ایران آیلتس شرکت کرده اند و یا معرف کسی هستند به صورت رایگان خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر  و ثبت نام می‌توانند وارد سایت ایران آیلتس شده و به صفحه کارگاه‌ها و رویدادها مراجعه و فرم پیش ثبت نام را پر کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران آیلتس

آموزش زبان انگلیسی با ایران آیلتس برای شما آسان و لذت بخش خواهد بود. ایران آیلتس با روشهای تدریس مختلف ، متدهای جدید و انواع کارگاه ها ، کلاس ها و رویدادهای متنوع ، یادگیری زبان انگلیسی را برای شما لذت بخش خواهد کرد. بهترین نمره های کسب شده در آزمون آیلتس را میتوانید در بین زبان آموزان ایران آیلتس بیابید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش