اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970105289027247

ایران آیلتس در تعطیلات نوروز به متقاضیان آزمون آیلتس عیدانه می‌دهد

عیدانه سال 97 برای متقاضیان آیلتس

کد: 13970105289027247

https://goo.gl/FN5ysR

، تهران , (اخبار رسمی): ایران آیلتس، عیدانه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سال جدید برای متقاضیان آزمون آیلتس در نظر گرفته است که از یکشنبه 5 فروردین در شبکه‌های اجتماعی ایران آیلتس منتشر می‌شود.

عیدانه سال 97 برای متقاضیان آیلتس
اطلاعات بیشتر در سایت IRANIELTS.ORG

 هدف از این عیدانه ایجاد انگیزه لازم و حفظ آمادگی متقاضیان آیلتس است

به گزارش روابط عمومی ایران آیلتس، عیدانه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سال جدید برای متقاضیان آیلتس در نظر گرفته شده که از یکشنبه 5 فروردین در شبکه‌های اجتماعی ایران آیلتس منتشر می‌شود.

دکتر امیر اشراق، مدیر تیم آموزشی ایران آیلتس،  هدف از این عیدانه را ایجاد انگیزه لازم و حفظ آمادگی متقاضیانی که در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در آزمون آیلتس فروردین یا اردیبهشت ماه هستند، بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا دانشجویان و متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند با آمادگی کامل و در کمال آرامش بتوانند در آزمون حضور پیدا کنند. 

علاوه بر این ، ایران آیلتس به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و ایام عید ، طراحی سایت خود را به ورژن بهاری تغییر داده تا انرژی بخش زبان‌آموزان باشد.

دکتر اشراق در ادامه افزود: ایران آیلتس در ایام نوروز و تعطیلات فروردین فعال بوده و آمادگی پاسخگویی به متقاضیان را دارد. همچنین مشاوران در سایت از طریق چت آنلاین پاسخگوی مخاطبان خواهند بود. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عیدانه سال 97 ایران آیلتس به سایت ایران آیلتس مراجعه و برای رزرو تعیین سطح با شماره‌های 02122924282 و 09121876200 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران آیلتس

آموزش زبان انگلیسی با ایران آیلتس برای شما آسان و لذت بخش خواهد بود. ایران آیلتس با روشهای تدریس مختلف ، متدهای جدید و انواع کارگاه ها ، کلاس ها و رویدادهای متنوع ، یادگیری زبان انگلیسی را برای شما لذت بخش خواهد کرد. بهترین نمره های کسب شده در آزمون آیلتس را میتوانید در بین زبان آموزان ایران آیلتس بیابید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حراج و تخفیف