اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960429255007312

سؤالات مطرح در هنگام خرید نرم‌افزار حسابداری

کد: 13960429255007312

https://goo.gl/7hrpvs

، تهران , (اخبار رسمی): شاید مهم‌ ترین بخش کسب و کار شما، ساماندهی امور مالی باشد. امروزه کمتر مدیر و کار آفرینی وجود دارد که به اهمیت پرداختن به موضوع حسابداری واقف نباشد و از تعدادی متخصص و یک نرم افزار حسابداری برای این بخش استفاده نکند.

سؤالات مطرح در هنگام خرید نرم افزار حسابداری

به گزارش سایت شاپ هلو، فرقی نمی‌کند که کسب و کارتان کوچک است و امور مالی شرکت را خودتان اداره می‌کنید و یا تعدادی حسابدار استخدام کرده‌اید، در هر صورت انتخاب یک نرم افزار حسابداری مناسب که ابزاری کامل برای گزارش وضعیت مالی شرکت باشد برای شما امری ضروری  است. اما کدام نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کار شماست؟ برای پی بردن به جواب این سؤال، باید ابتدا جواب سؤالات زیر را پیدا کنید. در این نوشتار بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توانید نرم افزار حسابداری مناسب شغل خود را پیدا کنید.

 

زمان برای شما چقدر اهمیت دارد؟

قطعاً برای شما هم زمان اهمیت ویژه‌ای دارد و دوست دارید امور مالی شرکت سریع و دقیق انجام شود. پس باید دقت کنید که نرم افزار حسابداری که انتخاب می‌کنید، بومی‌ سازی شده باشد. نرم افزارهای خارجی به زبان انگلیسی هستند. در صورتی که با زبان انگلیسی راحت نیستید و یا حسابدارانتان چندان آشنایی به آن ندارند، استفاده از نرم افزار‌های حسابداری خارجی می‌تواند سرعت عمل سیستم مالی شما را کاهش دهد که این موضوع در دراز مدت اثرات جالبی نخواهد داشت. علاوه بر آن شرایط کسب و کار، قوانین مالیاتی و بسیاری موارد دیگر در کشورهای مختلف متفاوت است و استفاده از یک نرم افزار حسابداری ایرانی دقت عمل شما را افزایش می‌دهد. نرم افزارهایی مانند نرم افزار حسابداری هلو کاملاً با شرایط کسب و کار در ایران طراحی شده‌اند و کار کردن با آنها بسیار ساده است.

 

چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟

نرم افزارهای حسابداری با قیمت مختلفی در بازار وجود دارند. بعضی از آن‌ ها مانند نرم افزار حسابداری هلو دارای چندین نسخه‌ی متفاوت با قیمت‌ های متفاوت هستند. اولین موضوعی که باید برای خود روشن کنید میزان هزینه‌ ای است که می‌‌توانید برای خرید نرم افزار حسابداری داشته باشید. با مشخص کردن بودجه‌ تان تعدادی از گزینه‌ های موجود حذف می‌شوند و  انتخاب‌ راحت‌ تر خواهد شد. می‌توانید با خرید نرم افزار هلو هزینه های حسابداری خود را کاهش دهید.

 

برای چه به نرم افزار حسابداری نیاز دارید؟

نرم افزار حسابداری هلو برای هر کسب و کاری یک نسخه‌ی جداگانه دارد که مناسب همان کسب و کار است. اگر تازه کسب و کار خود را شروع کرده‌اید می‌توانید از نسخه‌ های ساده‌ تر نرم افزار هلو استفاده کنید. توجه داشته باشید که داشتن یک نرم افزار حسابداری از همان شروع کار، بسیار بهتر از آن است که ماهها و سال‌ های بعد به سراغ آن بروید، از صفحات گسترده مثل اکسل استفاده کنید و یا حتی حساب و کتاب را در دفتری به سبک سنتی نگه دارید.

اگر کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است برای نگه داشتن اطلاعات گردش مالی و اطلاعات مربوط به مشتریان جدید شما نیاز به نرم افزاری مانند نرم افزار  هلو دارید. همین‌ طور اگر با اصول و قوانین مالی و مالیاتی هیچ آشنایی ندارید، تمامی این قوانین در نرم افزار حسابداری هلو گنجانده شده‌اند و نیازی نیست نگران حساب‌ های مالیاتی شرکت باشید. از طرفی نرم افزار هلو می‌تواند اطلاعات مربوط به حسابهای مشتریان شما را نگهداری کند و با گزارش‌ گیری از صورتحساب آنها، بهترین مشتریانی که باید روی آنها سرمایه‌ گذاری کنید را به شما بشناساند. این ویژگی در بلند مدت سود شرکت را به نحو قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. اگر دوست ندارید حساب و کتاب‌ تان پیچیده باشد، باید از نسخه‌ هایی از نرم افزار هلو استفاده کنید که ساده‌ تر است و مخصوص کسب و کار شما نوشته شده است.

 

کسب و کار کوچک شما به کدام ویژگی نرم افزار حسابداری نیاز دارد؟

وقتی به سراغ محصولات نرم افزار هلو می‌‌روید می‌‌بینید که نسخه‌ های متفاوتی از آن موجود است. به طور کلی نسخه‌ های مختلف نرم افزار هلو ویژگی‌ های مختلفی دارند مانند محاسبه‌ی خودکار و هشدار سررسید چکها، ثبت هزینه ها مانند حقوق کارکنان، اتصال به حساب بانکی و ورود خودکار و روز به روز پرداختی‌ ها و دریافتی‌ ها، یک یا چند کاربره بودن و انجام محاسبات مالیاتی.

برای اینکه متوجه شوید کدام ‌یک از نسخه‌ های نرم افزار هلو مناسب شماست باید ببینید کسب و کار شما به چه اطلاعاتی نیاز دارد. به نسخه‌ی بسیار حرفه‌ ای نیاز دارید که کار کردن با آن پیچیده‌ تر است یا اینکه راحتی و سادگی کار با آن را ترجیح می‌دهید؟ یک نسخه از نرم افزار حسابداری هلو تنها وظایف ساده‌ی حسابرسی را پردازش می‌کند که برای اغلب کسب و کارهای کوچک کفایت می‌کند.

در کنار همه‌ی موارد گفته شده دقت کنید که یک نرم افزار حسابداری خوب باید برای مشتریانش امکانات پشتیبانی فراهم کند. نرم افزار حسابداری هلو با یک پشتیبانی قوی عرضه می‌شود. تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو، خیال شما را از بابت مشکلات احتمالی آسوده می‌سازد. با نرم افزاری به این پیچیدگی همیشه ممکن است نیاز داشته باشید از تیم پشتیبانی سؤال یا راهنمایی بخواهید پس فراموش نکنید که به موقع اقدام به تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو کنید.

داشتن اطلاعات به روز از گردش مالی با صرف وقت کمتر و بالا بردن بازدهی شرکت با رسیدگی صحیح به امور مالی و مشتریان، برای هر صاحب کسب و کاری بسیار ارزشمند است. نرم افزار حسابداری که در ابتدای راه انتخاب می‌کنید معمولاً همیشه از آن استفاده خواهید کرد و با توجه به اه‍میت و حساسیت ویژه امور مالی هر شرکت، با انتخاب درست نرم افزار حسابداری شانس موفقیت کسب و کار خود را بالا می‌برید. برای اینکه مطمئن شوید که کدام نرم افزار حسابداری برایتان مناسب است جواب هر سه سؤال بالا را پیدا کنید.

 

 

.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاپ هلو

شاپ هلو نمایندگی فروش و خدمات تکمیلی نرم افزار هلو از سال 1385

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]