اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960431255134850

آنتی ویروس کسپرسکی با 50 تخفیف به مناسبت الکامپ 96

کد: 13960431255134850

https://goo.gl/E1GP3U

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت نمایشگاه الکامپ 96، شرکت ایده ارتباط تراشه، از جمعه 30 تیر ماه 96 تا شنبه 14 مرداد ماه 96 به مدت 16 روز، 50 درصد تخفیف در خرید لایسنس‌های ارجینال آنتی ویروس قدرتمند کسپرسکی اعمال کرده است.

در جشنواره الکامپ 96 آنتی ویروس کسپرسکی را با 50 تخفیف خریداری کنید!

آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky - Antivirus از سیستم کاربران در برابر آخرین بد افزارها مانند ویروس‌ها، کرم‌ها و نرم افزار‌های جاسوسی محافظت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایده ارتباط تراشه، نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه شده و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

شرکت ایده ارتباط تراشه در نظر دارد به مناسبت این رویداد بزرگ در کشور، آنتی ویروس‌های قدرتمند کسپرسکی را با تخفیفی شگفت انگیز به کاربران عزیز ایرانی تقدیم کند.  آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky - Antivirus از سیستم کاربران در برابر آخرین بد افزارها مانند ویروس‌ها، کرم‌ها و نرم افزار‌های جاسوسی محافظت می‌کند. همچنین این آنتی ویروس با دارا بودن سرعت مناسب و به روز رسانی‌های مداوم و سریع، امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای سیستم کاربران به همراه می آورد.

مدت زمان این جشنواره از جمعه 30 تیر ماه 96 تا شنبه 14 مرداد ماه 96 به مدت 16 روز است که علاقه‌مندان برای تهیه لایسنس خود می‌توانند به وب سایت شرکت ایده ارتباط تراشه به آدرس www.chipic.ir/offer/EleComp96  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده ارتباط تراشه

شرکت ایده ارتباط تراشه به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده نرم افزارهای امنیتی، نماینده رسمی آنتی ویروس های اورجینال شرکت ESET و Kaspersky ( خانگی و شبکه ) می باشد. شما می توانید در هر مرحله از فرایند ارتقای نرم افزاری شرکت خود اموری نظیر طراحی و بهینه سازی یک وب سایت، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزار اتوماسیون اداری و امور تبلیغاتی را به تیم شرکت ایده ارتباط تراشه بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]