اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960431255146868

اولین سامانه آنلاین سفارش کارواش و خدمات آنلاین خودرو در محل

کارواش نزدیک‌تر از همیشه با خودرو کلینیک

کد: 13960431255146868

https://goo.gl/RVJLrs

، تهران , (اخبار رسمی): شاید پس از استفاده از دیجی کالا، اسنپ، زودفود و سایر سرویس های اینترنتی، باید منتظر دریافت خدمات بیشتری از طریق اینترنت باشیم. این بار خودرو کلینیک اولین سامانه سفارش آنلاین کارواش و خدمات خودرو آمده است تا به عموم نیازهای کاربران از خودروی‌شان پاسخ دهد.

کارواش نزدیک تر از همیشه

خودرو کلینیک، نامی که از این پس بیشتر با آن آشنا می شویم نام سایتی است که به عنوان اولین سامانه سفارش آنلاین کارواش و خدمات خودرو در محل با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب فعالیت می کند.

به گزارش روابط عمومی خودرو کلینیک، خودرو کلینیک، نامی که از این پس بیشتر با آن آشنا می‌شویم نام سایتی است که به عنوان اولین سامانه سفارش آنلاین کارواش و خدمات خودرو در محل شروع به فعالیت نموده است. پیش از این نیز سفارش گیری‌های آن از طریق تلفن بوده و حدود 7 ماهی می‌شود که سرویس سفارش گیری آنلاین آن فعال شده است.

شاید در گذشته بیشتر وقت می‌کردیم تا هنگامی که به خانه رسیدیم زمانی را به خودرو اختصاص دهیم. اگر کثیف بود به کارواش مراجعه می‌کردیم و یا خود آستین مبارک را در حیاط منزل بالا می‌زدیم و دست به کار می‌شدیم. ولی دیگه زمانه خیلی تغییر کرده و کمتر کسی از ما فرصت انجام چنین کاری رو داره. مخصوصا با وجود ترافیک و سیستم سنتی و شلوغ کارواش‌ها.

در این خصوص خودرو کلینیک، با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده فعالیت خود را در این عرصه آغاز گرده و با ارائه سرویس کارواش در شروع کار، هم اکنون سرویس‌های دیگری نظیر صفرشویی، پولیش و واکس بدنه خودرو،سرویس‌های دوره ای فنی خودرو مانند تعویض روغن، لنت، شمع و... را در محل مشتریان ارائه می‌دهد.

در طول 7 ماه گذشته رشد چشمگیر مشتریان این سرویس حکایت از آن دارد که مردم به وجود چنین سامانه ای نیاز مبرمی داشته اند. چرا که دیگر با وجود امکانات متعدد رفاهی که اینترنت در خدمت مردم قرار داده، کسی نمی پذیرد که ساعتها وقتش را برای مراجعه به کارواش، تعویض روغنی و تعمیرگاه در نظر گیرد. آن هم زمانی که کاربر از اصل بودن کالاهای مورد نظر، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب اطمینان خاطر داشته باشد.

جدا از همه این‌ها امروزه ایران با مشکل کم آبی روبرو است که دیگر استفاده از مقداری زیاد آب برای شست و شوی خودرو، کاری نه چندان درست و مسئولیت پذیرانه به نظر می‌رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خودرو کلینیک

مجموعه خودرو کلینیک با بهره گیری از مکانیک های متخصص، مهندسین خودرو و همچنین تجربه و دانش در بازار قطعات یدکی خودرو با هدف خدمت رسانی به دارندگان خودرو، قصد دارد تا به تمامی نیازهای کاربرانش در قبال خودرو پاسخ دهد. خدمات خودرو کلینیک از فروشگاه قطعات و لوازم یدکی خودرو تا ارائه خدمات کارواش و سرویس دوره ای خودرو در محل کار یا منزل کاربرانش می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]