اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960501255156094

جدیدترین نسخه سبک‌ترین آنتی‌ویروس‌های ویندوزی دنیا منتشر شد

کد: 13960501255156094

https://goo.gl/2ZBgxN

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی وب‌روت که سازنده سبک‌ترین و کم‌حجم‌ترین آنتی‌ویروس‌های دنیاست، آنتی‌ویروس‌های ویندوزی خود را به نسخه 9.0.17.28 به‌روزرسانی کرد.

آنتی ویروسهای فوق سبک وب روت

از جمله شرکت‌هایی که وب‌روت در طول سال‌های اخیر خریداری کرده است می‌توان به شرکت‌های Prevx ، BrightCloud و CyberFlow اشاره کرد.

شرکت دورانتاش از شرکت‌های با سابقه، معتبر و پیشرو توزیع‌کننده آنتی‌ویروس در منطقه خاورمیانه و ایران است.

این شرکت کامل‌ترین طیف محصولات امنیتی و نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس برای کاربران خانگی، شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود را در اختیار مصرف‌کنندگان ایرانی قرار می‌دهد.

شرکت امنیتی وب‌روت Webroot که امروز یکی از کمپانی‌های مطرح و پیشرو در عرصه آنتی‌ویروس دنیا محسوب می‌شود، سازنده سبک‌ترین و کم‌حجم‌ترین آنتی‌ویروس‌های دنیاست.

امروزه ده‌ها کمپانی فناوری دنیا از محصولات و تکنولوژی‌های وب‌روت استفاده می‌کنند که می‌توان از جمله آن‌ها شرکت‌های Cisco , A10 Networks , HP , F5 Networks , ThreatMatrix , LogRhythm , Aruba Networks و RSA را نام برد.

از جمله شرکت‌هایی که وب‌روت در طول سال‌های اخیر خریداری کرده است می‌توان به شرکت‌های Prevx ، BrightCloud و CyberFlow اشاره کرد. 

 آنتی‌ویروس‌های Prevx همان شرکتی است که نخستین‌بار ویروس جاسوس‌افزار Flame را در سال 2007 میلادی شناسایی کرده بود.

محصولات شرکت وب‌روت از سال 2009 میلادی تحت پشتیبانی و گارانتی اصالت لایسنس دورانتاش در ایران ارائه می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]