اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960501255186094

نسخه 9.5 آنتی ویروس‌های قدرتمند تحت شبکه WFBS منتشر شد

کد: 13960501255186094

https://goo.gl/GDhLrn

، تهران , (اخبار رسمی): غول امنیتی ترندمیکرو، آنتی ویروسهای تحت شبکه WFBS خود را به نسخه 9.5 ارتقاء داد.

آنتی ویروسهای قدرتمند Trend Micro دورانتاش

آنتی ویروس‌های ترندمیکرو از پرفروش ترین و قدرتمندترین آنتی ویروسهای تحت شبکه در دنیا محسوب می شوند که در گزارشات موسسات آماری همچون Gartner و IDC نیز توانسته رتبه اول را کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران، کمپانی مطرح و باسابقه امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) آنتی ویروسهای تحت شبکه WFBS را به نسخه 9.5 ارتقاء داد.

این ارتقاء شامل 2 مدل آنتی ویروسهای WFBS نسخه های Standard و Advanced می‌شود.

آنتی ویروس‌های ترندمیکرو از پرفروش ترین و قدرتمندترین آنتی ویروس‌های تحت شبکه در دنیا محسوب می‌شوند که در گزارش‌های موسسات آماری همچون Gartner و  IDC نیز توانسته رتبه اول را کسب کنند.

ترندمیکرو در چندین کلاس مختلف با سیستمهای لایسنسینگ مختلف، محصولات آنتی ویروس تحت شبکه ارائه می‌دهد که میتوان به ضد ویروسهای WFBS، ضد ویروس OfficeScan XGen، ضد ویروس Deep Security و ضد ویروسهای سری Smart Protection Suite و Complete اشاره نمود.

گفتنی است میلیون‌ها کمپانی و سرور و مرکز داده در دنیا از محصولات ترندمیکرو برای حفاظت از خود و اطلاعات مشتریانشان استفاده می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]