اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960503255487428

کوتاه‌ترین راه و زمان سفر

رونمایی از نخستین اپلیکیشن تاکسی موتور ایران با نام کروز موتور

کد: 13960503255487428

https://goo.gl/ws2wfq

، تهران , (اخبار رسمی): کروز، کوتاه ترین راه و زمان سفر، نخستین تاکسی موتور ایرانی است که سرویس‌های مطمئن و مناسب سفرهای درون شهری را ازطریق رانندگان موتور شناخته شده و باصلاحیت و حرفه‌ای به شهروندان ارائه می‌کند تا بتواند سهمی در کاهش ترافیک، افزایش ایمنی مسافران و جلوگیری از اتلاف وقت داشته باشد.

رونمایی از نخستین اپلیکیشن تاکسی موتور ایران با نام کروز موتور

تاکسی موتور برای همه کسانی است که با وجود ترافیک و کمبود زمان، قصد دارند از موتور به عنوان کوتاه‌ترین راه و زمان سفر استفاده کنند.

به گزارش سایت کروزموتور، نخستین تاکسی موتور ایران با نام کروز، برگرفته از عبارت «کوتاه‌ترین راه و زمان سفر»، در تهران آغاز به کار کرد. به گفته مدیرعامل کروز موتور، این سرویس جدید پاسخی است به نیاز تمامی کسانی که قصد دارند با وجود ترافیک و کمبود زمان، از موتور به عنوان کوتاه‌ترین راه و زمان سفر استفاده کنند اما به دلیل رانندگی پرخطر، قیمت نامشخص و یا بعضا رفتار نامناسب از سرویس‌های موجود استفاده نمی‌کنند.

بنابر تحقیقات میدانی انجام شده در طی چند ماه گذشته و مطالعه شرکت‌های مشابه در کشورهای دیگر، نرم افزار کروز موتور کاملا مطابق با استانداردهای جهانی و مطابق با نیاز مسافران ایرانی تهیه شده و حتی امکاناتی در آن تعبیه شده است که درنمونه‌های خارجی نیز به کار نرفته است. این نرم افزار کوتاه‌ترین راه و زمان دسترسی شما به نزدیکترین تاکسی موتور است و به عبارتی تنها با چند کلیک ساده در تلفن همراه می‌توان به سرعت و توسط موتور به مقصد رسید.

کروز موتور همچنین با درک نیاز مشتریان به رانندگان حرفه‌ای و با صلاحیت، فرآیند جذب و آموزش رانندگان را به صورتی طراحی کرده که ناوگان حمل و نقل کروز موتور متشکل از موتورسواران احراز هویت شده باشد. همچنین موتورهای این رانندگان از نظر فنی بازدید و مهارت آنها ارزیابی شده تا مسافران بتوانند سرعت را همراه با ایمنی در سفرهای درون شهری تجربه کنند. برای اطمینان از این امر، سرپرست ناوگان حمل و نقل کروز موتور با بیست سال تجربه، مسئولیت مصاحبه و بازدید موتورهای رانندگان را دارد.

کروز که پس از شش ماه توسعه و آماده سازی زیرساخت‌ها، آخرین مرحله از چرخه ورود به بازار را طی می‌کند، به زودی وسعت سرویس دهی خود را در تمامی مناطق تهران گسترش و خدمات متمایزی را به شهروندان ارائه خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود اپلیکیشن کروز موتور، می‌توانند به سایت آن به آدرس http://cruzemotor.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کروز موتور

کوتاه ترین راه و زمان سفر را با کروزموتور تجربه کنید. کروزموتور، ارائه کننده خدمات جابه جایی مسافر و بار بصورت هوشمند و ازطریق تلفن همراه می باشد. می توانید مطئمن و باشتاب سفر کنید و از سفرتان لذت ببرید، درترافیک نمانید، و حتی در زمان محدود، به موقع به مقصد برسید...اما این تمام ماجرانیست....هروقت به دنبال کوتاه ترین راه و زمان هستید، کروز راه حلی برای شما دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]