اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960626261197428

در گردهمایی استراتژی رقابت با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی مطرح شد:

چگونه با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی رقابت کنیم؟

کد: 13960626261197428

https://goo.gl/F7UrVo

، تهران , (اخبار رسمی): حمل و نقل اینترنتی این روزها همزمان منجر به رضایت در بخشی از جامعه و نارضایتی در بخش دیگر شده است وگروهی در رقابت با این شرکتهای نوظهور احساس استیصال می‌کنند درحالیکه با شناخت درست دینامیک بازار می‌توان فرصت‌های جدیدی را با استفاده از علوم استراتژیک مدیریت خلق کرد و خدمات جدیدی را به جامعه عرضه کرد.

"چگونه با شرکت های حمل و نقل اینترنتی رقابت کنیم؟"
رقابت هوشمندانه با شرکت های حمل ونقل اینترنتی نوظهور
"چگونه با شرکت های حمل و نقل اینترنتی رقابت کنیم؟"
چگونه با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی رقابت کنیم؟

اصلی ترین بخش رقابت،رقابت و نبرد بین استراتژییست ها می باشد که از طریق مدیران استراتژیک این واحدها در قالب مدل های تجاری نهفته در اپلیکیشن ها و طرح های تجاری مورد استفاده در سطح جامعه خود نمایی می کند

به گزارش شرکت کروز موتور، 25 شهریورماه، تهران میزبان گردهمایی بزرگ فعالان صنعت حمل و نقل موتوری و برخی مسئولین اتحادیه‌های مرتبط، سرمایه‌گذاران و خبرنگاران با موضوع "استراتژی رقابت با شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی» به دعوت شرکت کروزموتور بود.

در بخش اول برنامه، مدیرعامل کروزموتور پس از مرور تاریخچه صنعت حمل و نقل در ایران، به بررسی مدل تجاری Uber در جهان به عنوان منشاء پیدایش حمل و نقل اینترنتی وجنبش‌های جهانی برای رقابت با آن و استراتژی‌های شرکت‌های رقیب پرداخت.

وی با تقدیر از شرکت‌هایی که با پرداخت هزینه ورود مدل تجاری Uber به ایران، ضمن خدمت به جامعه و صنعت حمل و نقل، بسترهای لازم برای استفاده از این مدل تجاری را برای سایرین هموارتر کرده‌اند، اظهار داشت: «نباید تصور کرد این مدل تنها در انحصار و تسلط یک یا دو شرکتی که آن را وارد کرده‌اند باقی خواهد ماند، بلکه می‌توان یک بار دیگر با تجدید ساختار مرز صنعت حمل و نقل، به اقیانوس‌های آبی و فرصت‌های جدیدی دست یافت.»

مدیر عامل کروز در ادامه با مروری بر باورهای عامیانه درخصوص علل موفقیت شرکتهای مذکور، با طرح مباحث پایه در علوم استراتژیک، نظر شرکت کنندگان را به ریشه‌های عمیق و علمی و پیچیده این موفقیت جلب کرد، چرا که از نظر وی، اولین گام مواجه با یک پدیده، شناخت درست آن است.

وی با اشاره به جریان رایج که علت موفقیت شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی را ریشه در استفاده از اپلیکیشن یا حمایت‌های مالی یا ورود به موقع آنها در صنعت می‌دانند، اظهار داشت: «اگر قرار بود صرفا با داشتن اپلیکیشن، بتوان رقابت کرد، تاکنون 15 شرکت دیگر مجهز به اپلیکیشن شده اما موفق نشده‌اند. اگر قرار بود با حمایت مالی و معنوی نهادها موفقیتی حاصل شود، دربازار حمل و نقل اینترنتی تاکسی، همه شرکت‌های فعال به نوعی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این حمایت برخوردارند. درواقع اصلی‌ترین بخش رقابت در این صنعت، رقابت و نبرد بین استراتژیست‌ها است که از طریق مدیران استراتژیک این واحدها در قالب مدل‌های تجاری نهفته در اپلیکیشن‌ها و طرح‌های تجاری مورد استفاده در سطح جامعه خودنمایی می‌کند.» وی در ادامه مدیران شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی موفق که از فارغ التحصیلان رشته‌های مدیریت استراتژیک هستند را "مدیرانی دانشمند" توصیف کرد که شایسته تقدیر هستند و نباید به علت ایجاد تغییر درصنعت، مورد بی مهری و تخریب و نقد غیر منصفانه قرار گیرند.

وی همچنین اظهار داشت: «با به کارگیری استراتژی‌های یازده‌گانه تدوین شده در کروزموتور که در طول مطالعات شش ماه گذشته تهیه شده است، شرکت‌های پیشگام دیروز، الزاما شرکتهای ماندگار و موفق فردا نخواهند بود.» وی در ادامه با تشریح برنامه جامع استراتژیک هفت بخشی برای رقابت با شرکت‌های موفق موجود و پاسخ‌گویی به سوالات شرکت کنندگان، آمادگی خود را برای "تغییر نقشه آینده بازار صنعت حمل و نقل" و “خلق یک نام تجاری جدید" از طریق به کارگیری استراتژی رقابتی آبی و هوشمند اعلام کرد.

درپایان با توجه به محدودیت ظرفیت کروزموتور در سرویس‌دهی در گام نخست و ضرورت ورود هرچه سریعتر به بازار، با توجه به تمایل شرکت کنندگان، ثبت‌نام از علاقه‌مندان بلافاصه بعد از پایان جلسه آغاز شد و با توجه به اعلام شرکت تا ده روز آینده ادامه خواهد داشت. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل مراحل ثبت‌نام می‌توانند با دفتر این شرکت به شماره تلفن 02144256043 تماس حاصل کنند.

همچنین کلیپ برگزاری این همایش در سایت آپارات به آدرس https://www.aparat.com/v/knMxV برای مشاهده علاقه‌مندان آپلود شده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کروز موتور

کوتاه ترین راه و زمان سفر را با کروزموتور تجربه کنید. کروزموتور، ارائه کننده خدمات جابه جایی مسافر و بار بصورت هوشمند و ازطریق تلفن همراه می باشد. می توانید مطئمن و باشتاب سفر کنید و از سفرتان لذت ببرید، درترافیک نمانید، و حتی در زمان محدود، به موقع به مقصد برسید...اما این تمام ماجرانیست....هروقت به دنبال کوتاه ترین راه و زمان هستید، کروز راه حلی برای شما دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]