اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960507255857448

با هدف رشد و شکوفایی اقتصادی صاحبان مشاغل کشور رخ داد:

رونمایی از وبسایت هلدینگ تبلیغات آنلاین «بانک مشتری ایران »

کد: 13960507255857448

https://goo.gl/CY16X5

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت «بانک مشتری» با هدف رشد و شکوفایی اقتصادی صاحبان مشاغل کشور در حوزه تبلیغات آنلاین رونمایی شد.

بانک مشتری ایران

ایجاد یک بانک قوی و فعال از صاحبان کسب و کار از مهمترین اهداف این شرکت است تا بتواند پاسخگوی نیازهای بازاریابی و فروش شرکت‌ها باشد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ تبلیغات آنلاین بانک مشتری ایران، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه تبلیغات آنلاین از 8 مرداد فعالیت خود را آغاز کرد و با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس www.bankmoshtari.com در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل انواع خدمات تبلیغات آنلاین شامل ثبت آگهی ، درج رپورتاژ، درج وندور لیست (Vendor list)، تبلیغات بنری ، ایمیل مارکتینگ و ... در اختیار  مخاطبان قرار گرفته است.

میرکمالی مدیرعامل هلدینگ تبلیغات آنلاین بانک مشتری ایران با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مشتریان بالفوه و صاحبان مشاغل بوده است.

او ادامه داد: ایجاد یک بانک قوی و فعال از صاحبان کسب و کار از مهمترین اهداف این شرکت است تا بتواند پاسخگوی نیازهای بازاریابی و فروش شرکت‌ها باشد. وی همچنین در پایان اظهار داشت: پس این رونمایی به دنبال بازاریابی و جذب مشتری برای هر یک از صاحبان کسب و کار ثبت شده در بانک مشتری هستیم.

علاقه‌مندان و صاحبان مشاغل برای اطلاعات بیشتر و استفاده از این خدمات می‌توانند به سایت «بانک مشتری» به آدرس http://bankmoshtari.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

در بانک مشتری با نوین ترین ابزار بازاریابی به سراغ شناسایی و جذب مشتریان در بازار هدف شما می رویم بانک مشتری تنها انتخاب ایده آلی است که میتواند در حال حاضر جهت برونسپاری تبلیغات مجموعه شما باشد در بانک مشتری خبری از تبلیغات برای تجربه و تبلیغات کور نیست و اینجا برای جلوگیری از هدر رفت یک ریال پرداختی مشتری کمپین تبلیغاتی چند بار بررسی می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]