اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960908269747448

پکیج (بانک مشتری طرح رونق کسب و کار) رقیب ایرانی و تازه نفس بازار تبلیغات؛

محصول جدید (بانک مشتری) رونمایی شد

کد: 13960908269747448

https://goo.gl/pwY3Ao

، تهران , (اخبار رسمی): محصول جدید بانک مشتری با نام پکیج ویژه بانک مشتری طرح رونق کسب و کار هفتم آذرماه در پردیس کارآفرینی بانک مشتری رونمایی و به بازار عرضه شد.

هفتم آذرماه پردیس کارآفرینی بانک مشتری میزبان رونمایی از پکیج ویژه‌ی بانک مشتری طرح رونق کسب و کار به عنوان جدبد ترین محصول این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، محصول جدید شرکت بانک مشتری که در حوزه‌ی تبلیغات و افزایش فروش  ارائه شده است و با نیاز سنجی بازار توانسته است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر معرفی از طریق ایمیل مارکتینگ و نشر گسترده‌ی محتوا را ارائه کند که می‌توانند باعث افزایش فروش محصولات و خدمات مخاطبان شوند. هدف نهایی این خدمت جدید افزایش فروش مصرف کنندگان با یک هزینه‌ی حداقلی است.

میرکمالی مدیرعامل بانک مشتری تولید این محصول را نتیجه‌ی 6 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیق و بررسی برای تولید این محصول از خردادماه سال جاری آغاز و امسال آماده‌ی رونمایی شد.

وی زمان عرضه‌ی این محصول به بازار را 10 آذر اعلام کرد و ادامه داد: صاحبان کسب و کارها می‌توانند هم اکنون با مراجعه به وب سایت بانک مشتری ایران، هلدینگ تبلیغات آنلاین کشور به نشانی www.BankMoshtari.com نسبت به فعال‌سازی پکیج ویژه برای مجموعه‌ی خود اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مشتری

در بانک مشتری با نوین ترین ابزار بازاریابی به سراغ شناسایی و جذب مشتریان در بازار هدف شما می رویم بانک مشتری تنها انتخاب ایده آلی است که میتواند در حال حاضر جهت برونسپاری تبلیغات مجموعه شما باشد در بانک مشتری خبری از تبلیغات برای تجربه و تبلیغات کور نیست و اینجا برای جلوگیری از هدر رفت یک ریال پرداختی مشتری کمپین تبلیغاتی چند بار بررسی می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]