اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960509255997380

راه‌اندازی طرح مشاوره تلفنی کنکور توسط موسسه دانشجویان و فارغ التحصیلان قهرود

کد: 13960509255997380

https://goo.gl/Ut7Cve

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه دانشجویان و فارغ التحصیلان قهرود که پس از انتصاب مدیرعامل جوانش فعالیت‌های خود را افزایش داده است در اقدامی تازه اقدام به طرح مشاوره تلفنی کنکور کرده است. در این طرح هر متقاضی می‌تواند رشته مشاور خود را در 6 دانشگاه برتر ایران انتخاب کند.

پوستر

موسسه کانون دانشجویان و فارغ التحصیلان قهرود که پس از انتصاب مدیرعامل جوانش فعالیت های خود را افزایش داده است در اقدامی تازه اقدام به طرح مشاوره تلفنی کنکور زده است.

به گزارش موسسه کانون دانشجویان و فارغ التحصیلان قهرود، در این طرح دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه هنر موسسه دانشجویان و فارغ التحصیلان قهرود را همراهی می‌کنند. از آنجایی که این طرح برای اولین بار در حال اجراست تخفیفات ویژه ای نیز برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این موسسه به آدرس http://qohrood.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون دانشجویان قهرود

کانون در طول سال های اخیر برنامه های متعددی را اجرایی کرده است که از آنها می توان به برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره تحصیلی، اهدا جوایز به دانشجویان و دانش اموزان برتر، برگزاری اردو و برنامه های فرهنگی، پرداخت وام های تحصیلی و … اشاره کرد. اعضا کانون که در این سالها با کانون در ارتباط بوده اند قریب به ۱۲۰۰ نفر می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش