اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960620260727380

کارگاه های آموزشی در دانشگاه هنر با حضور بزرگان سینما

فریدون جیرانی و فردین خلعتبری در دانشگاه هنر آموزش خواهند داد

کد: 13960620260727380

https://goo.gl/CJh2bR

، تهران , (اخبار رسمی): در این دوره‌های آموزشی هنرمحور که به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن در قالب کارگاه های فیزیکی، مجازی و دوره های فوق تخصصی آنلاین به مخاطبین ارائه خواهد شد، از چهره‌های برجسته سینما دعوت به عمل آمده است. ضمن اینکه در پایان دوره گواهی گذراندن این دروس توسط دانشگاه هنر صادر خواهد شد.

در این دوره‌های آموزشی هنرمحور که به بهترین شکل ممکن در قالب کارگاه های فیزیکی، مجازی و دوره های فوق تخصصی آنلاین به مخاطبین ارائه خواهد شد، از چهار های برجسته سینما دعوت به عمل آمده است.

در این دوره‌های آموزشی هنرمحور که به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن در قالب کارگاه‌های فیزیکی، مجازی و دوره‌های فوق تخصصی آنلاین به مخاطبین ارائه خواهد شد، از چهره‌های برجسته سینما دعوت به عمل آمده است. ضمن اینکه در پایان دوره گواهی گذراندن این دروس توسط دانشگاه هنر صادر خواهد شد.

سینما تلفیق هنر صدا و تصویر است. همانقدر که تصویر مناسب و زیبا در ارتقاء جایگاه یک اثر کوتاه یا بلند تاثیر دارد، استفاده درست از صدا نیز می‌تواند حائز اهمیت باشد. در سینما ، موسیقی می‌تواند به عنصری تبدیل شود که اثر فیلم‌نامه را پررنگ می‌کند. به داستان شدت می‌بخشد و مخاطب را درگیر آن می‌کند. موسیقی می‌تواند فضای یک شخصیت را تعریف کند و روزنه ای به ذهن او باشد. موسیقی ما را در مکانی خیالی گم می‌کند و ذهن ما را در دنبال کردن روند فیلم‌نامه شدت می دهد. به همین خاطر استفاده درست، بجا و به اندازه از موسیقی می‌تواند یک داستان متوسط را به فیلمی خوب و یک داستان خوب را به شاهکاری سینمایی بدل کند. فردین خلعتبری که تاکنون موسیقی چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را  که از میان آنها می‌توان به ترکش‌های صلح، هم نفس، گل یخ، اتوبوس شب، زمان می‌ایستد، انه و… اشاره کرد؛ را ساخته است و همچنین درآثار تلویزیونی که آهنگسازی آن‌ها را به عهده داشته می‌توان از شب دهم و راستش را بگو نام برد. مدرس دوره رابطه موسیقی وسینماست. 

اهمیت گزینش پیرنگ به مرحله پیش از نگارش یک داستان باز می گردد. پیرنگ هسته اولیه یا ژنوم اصلی یک روایت است. یک خط کلی به همراه بن مایه‌های دیگر. کاوش و یافتن پیرنگ کار چندان آسانی نیست و برای خلق شاه پیرنگ و یا خرده پیرنگ‌ها برای روایات؛ باید ابتدا آنها را شناخته و قوه ی تشخیص آنها را در خود تقویت کنیم. به همین دلیل است که فریدون جیرانی که کارگردانی فیلم‌های قرمز، شام آخر، صورتی، سالاد فصل، پارک‌وی، سه‌گانه ستاره‌ها، قصه پریا و من مادر هستم را بر عهده داشته است. مدرس این دوره است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون دانشجویان قهرود

کانون در طول سال های اخیر برنامه های متعددی را اجرایی کرده است که از آنها می توان به برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره تحصیلی، اهدا جوایز به دانشجویان و دانش اموزان برتر، برگزاری اردو و برنامه های فرهنگی، پرداخت وام های تحصیلی و … اشاره کرد. اعضا کانون که در این سالها با کانون در ارتباط بوده اند قریب به ۱۲۰۰ نفر می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سینما و تئاتر