اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960510256177462

نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود:

برگزاری نمایشگاهی با حضور برترین شرکت‌های دانش بنیان کشور

کد: 13960510256177462

https://goo.gl/XR5M3n

، تهران , (اخبار رسمی): در نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات که به همت مرکز پژوهش‌های صنعت الکترونیک از 12 الی 15 مردادماه امسال برگزار خواهد شد، ۳۰۰ شرکت برتر یا گلچینی از بهترین شرکت‌های دانش بنیان کشور حضور خواهند یافت.

برگزاری نمایشگاهی با حضور برترین شرکت‌های دانش بنیان کشور
برگزاری نمایشگاهی با حضور برترین شرکت‌های دانش بنیان کشور

به گزارش دبیرخانه این رویداد، نمایشگاه‌های متعددی در کشور سالانه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه‌ها شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده، شرکت‌های با فناوری بالا، با فناوری متوسط و با فناوری پایین به صورت ترکیبی حضور دارند و لذا در نمایشگاه‌های کشور، شرکتهای مختلف قوی و ضعیف، در کنار یکدیگر حضور دارند. به همین جهت ضرورت برگزاری نمایشگاهی با حضور بهترین شرکت‌های تولیدکننده داخلی و با فناوری بالا احساس می‌شد.

در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) در ۱۲ الی ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد، به دلیل تنوع شرکت کنندگان و ابعاد برگزاری، می‌توان آن را نمایشگاهی منحصر به فردی در کشور و یک تابلوی سراسری از توانمندی‌های کل شرکت‌های کشور دانست.

 

موضوعات نمایشگاه

این نمایشگاه به دسته بندی موضوعی شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه پرداخته و بخش‌های موضوعی نمایشگاه عبارتند از: حوزه‌های برق؛ الکترونیک؛ مخابرات و ارتباطات؛ فناوری اطلاعات؛ اینترنت اشیاء؛ تجهیزات پزشکی الکتریکی و الکترونیکی؛ کنترل، اتوماسیون  صنعتی و ابزار دقیق؛ رباتیک؛ شهر هوشمند؛ حمل و نقل هوشمند؛ ساختمان هوشمند؛ کشاورزی، شیلات، باغداری و دامداری هوشمند؛ الکترونیک خودرو؛ کنترل و ابزار دقیق در نفت، گاز و پتروشیمی؛ تجهیزات آزمایشگاهی. این دسته‌بندی می‌تواند بازدیدکنندگان نمایشگاه را به سمت شرکت‌های مورد نیاز خود راهنمایی کند.

این نمایشگاه در کنار خود، طیفی از شرکت‌های خدمات فناوری را نیز جهت خدمات دهی به شرکت‌های دانش بنیان پیش بینی کرده است. به طور مثال می‌توان به شرکت‌های بازاریابی و تجاری سازی، شرکت‌های سرمایه گذاری، شرکت‌های مدیریت صادرات، صندوق‌های تسهیلات و ضمانت فناوری اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این رویداد مهم فناوری کشور می‌توانند به سایت آن به آدرس http://ieeiexpo.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نمایشگاه تخصصی شرکتهای دانش بنیان

در این نمایشگاه که به همت مرکز پژوهش های صنعت الکترونیک برگزار خواهد شد از بین حدود ۱۲۰۰ شرکت مرتبط با حوزه های برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات حدود ۳۰۰ شرکت برتر انتخاب خواهند شد که گلچینی از بهترین شرکتهای دانش بنیان کشور بوده و نماد واقعی سطح علم و فناوری کشور می باشد. تنوع شرکت کنندگان در نمایشگاه و ابعاد برگزاری این نمایشگاه، این نمایشگاه را به نمایشگاه منحصر به فردی در کشور تبدیل کرده است و این نمایشگاه یک تابلوی سراسری از توانمندیهای کل شرکتهای کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]