اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960516256647487

نکات مهم هنگام خرید کاغذ دیواری

کد: 13960516256647487

https://goo.gl/qRjn8o

، تهران , (اخبار رسمی): کاغذ دیواری، به نوعی دیوار پوش مناسبی به نظر می‌رسد. در گذشته استقبال زیادی از کاغذ دیواری به عنوان دیوار پوش انجام نمی‌گرفت اما امروزه با توجه به تنوع طرح، رنگ و قابلیت های کاغذ دیواری ها، با استقبال فوق العاده ای روبرو هستند.

 نکات مهم هنگام خرید کاغذ دیواری
ornatto-plenzo-عکسهای-کاغذ-دیواری

در ابتدا به نظر میرسد که رعایت نکردن این نکات در هنگام خرید چندان امر مهمی به نظر نمیرسد اما هنگامیکه تک تک موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد پی به این قضیه می بریم که این نکات ضروری هستند.

به گزارش گروه تخصصی اورناتو، در واقع برای خرید کاغذ دیواری نیز همچون سایر کالاها کافیست تا با اطلاعات کافی و شناخت نوع محصول و محدوده ی قیمتی اقدام به خرید کنیم.
در این مطلب سعی داریم تا با معرفی انواع و سبک‌های کاغذ دیواری، راهنمای مفیدی در هنگام خرید این محصول باشیم.
با اورناتتو همراه بمانید.

 

ایجاد‌هارمونیک متناسب با لوازم منزل

اولین نکته ای که در هنگام خرید کاغذ دیواری و طراحی دیوار منزلتان باید به آن توجه کنید این است که نوع طراحی یا کاغذ دیواری انتخاب شده باید با لوازم و دکوراسیون منزل‌هارمونی قابل قبولی داشته باشد. خلاف‌هارمونیک بودن کاغذ دیواری با لوازم منزل علاوه بر ایجاد خستگی و خمودگی در منزل نتیجه ی دیگری نخواهد داشت.

 

هماهنگی با چیدمان منزل

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری، هماهنگی طرح و سبک کاغذ دیواری با نوع چیدمان منزل می‌باشد.
به طور مثال خانه ای که شامل متراژ کم بوده و سبک چیدمان آن مدرن می‌باشد بهتر است از کاغذ‌های ساده با نقش و نگار کم استفاده نمایند.

 

تناسب با ارتفاع سقف

برای زیبایی بهتر و بیشتر محیط لازم است از کاغذ دیواری‌هایی متناسب با ارتفاع محل مورد نظر استفاده کنیم چرا که تاثیر بسیار زیادی در جلوه نمایی محیط خواهد داشت.

 

متناسب با روحیات فردی

یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین نکات در حین خرید کاغذ دیواری برای منزل این است که نوع کاغذ دیواری انتخاب شده با روحیات افراد ساکن در منزل سازگاری داشته باشد.
در واقع با توجه به اینکه منزل مکانی سرشار از آرامش می‌باشد، نوع طرح، رنگ و سبک کاغذ دیواری استفاده شده باید به نوعی انتخاب شود که برای تک تک افراد ساکن در منزل ایجاد انرژی مثبت و حال خوب را به همراه داشته باشد.

در ابتدا به نظر میرسد که رعایت نکردن این نکات در هنگام خرید چندان امر مهمی به نظر نمیرسد اما هنگامیکه تک تک موارد مورد بررسی قرار میگیرد پی به این قضیه می‌بریم که تک تک این نکات همچون تکه ی گم شده از پازلی هستند که با قرار گرفتن در جای خود‌هارمونی زیبایی را ایجاد می‌کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اورانتو به آدرس http://ornatto.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اورناتتو

این روش که براساس فروش اینترنتی با نمایش جزئیات و مشخصات فنی و همچنین امکان مقایسه اقلام با یکدیگر طرح ریزی شده است، علاوه بر افزایش سهولت انتخاب برای عموم مشتریان، برای افراد متخصص و فعال در این زمینه نیز پایگاه مناسبی برای انتخاب و مقایسه ی دقیق میباشد. همچنین بخشی از دسته بندی متریال در این فروشگاه اینترنتی مشخصا مربوط به مصرف کنندگان خانگی و افراد مشکل پسندی است که به موهبت حس زیبایی شناسی و زیباپسندی خود به آراستن محل کار و یا زندگی خود اشتیاق و رغبت زیادی دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل