اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960521257237487

طراحی داخلی، بایدها و نبایدها

بایدها و نبایدهای طراحی داخلی منزل

کد: 13960521257237487

https://goo.gl/fWE8ST

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی داخلی منزل از قوانینی بهره می‌برد که افراد معمولا به آن توجه نمی کنند. به طور کلی باور عمومی در مورد طراحی داخلی این است که اگر نوع و معماری فضای منزل به طرز بهینه‌ای ساخته شده باشد کافیست و در ایده آل ترین حالت ممکن قرار داریم.

باید ها و نباید های طراحی داخلی منزل
بایدها و نبایدهای طراحی داخلی منزل

یقینا شمانیز همچون سایرافراد دوست دارید که طراحی داخلی فضای داخل منزلتان سرشار از آرامش بوده و حس مثبتی را در شما القا نماید؛

به گزارش روابط عمومی شرکت اورناتتو، یقینا شمانیز همچون سایرافراد دوست دارید که طراحی داخلی فضای داخل منزلتان سرشار از آرامش بوده و حس مثبتی را در شما القا کند؛ اما نمی دانید که چگونه این حس مثبت را ایجاد کنید؟! در ادامه با اورناتتو  همراه بمانید تا به بررسی این سوال بپردازیم.

در واقع طراحی داخلی منزل از قوانینی بهره می‌برد که افراد معمولا به آن توجه نمی کنند! به طور کلی باور عمومی در مورد طراحی داخلی این است که اگر نوع و معماری فضای منزل به طرز بهینه ای ساخته شده باشد کافیست و در ایده آل ترین حالت ممکن قرار داریم. نکاتی که در طراحی داخلی منزل باید مورد استفاده قرار گیرند معمولا ریز نکاتی هستند که کمتر کسی به آن توجه می‌کند ولی در عین حال توجه به این نکات می‌تواند فضای مورد نظر شما را به محلی شیک و جذاب تبدیل کند.

 

بین استفاده از لوازم فلزی و لوازم چوبی نسبت معقولانه ای قرار دهید!

استفاده از لوازم چوبی معمولا حس نوستالژیکی را در ذهن افراد تداعی میکند، بنابراین استفاده از این وسایل در طراحی فضای داخلی منزل پیشنهاد می‌گردد ،اما محل مناسب برای استفاده از این وسایل کجا خواهد بود؟ وسایل چوبی معمولا ذات گرما و در واقع انرژی بخشی در فضای منزل دارند بنابراین بهتر است که استفاده از این لوازم در فضاهایی که سرد و بی روح به نظر میرسند،صورت بگیرد. هم چنین لوازم فلزی به دلیل ساختارظاهری و حتی ذات شیمیایی خود دارای طبع سرما بخشی هستند، بنابراین استفاده از این وسایل در فضاهایی که انرژی بیش از حدی دارند به جهت تعدیل انرژی در فضا توصیه شده است. استفاده از هریک از لوازم فلزی و چوبی حس خاصی دارد که باید با نسبت های منطقی در طراحی داخلی فضای مورد نظر استفاده گردند.

 

تلفیق متناسب لوازم مدرن و کلاسیک

یکی از ساده ترین و در عین حال چشم گیر ترین روش ها به جهت بهبود طراحی داخلی فضای منرل این است که لوازم مدرن و کلاسیک را به صورت تلفیقی استفاده کنید. مثلا اگر سرویس مبلمان شما به صورت مدرن خریداری شده است بهتر است که در کنار آن از لوازم تزیینی همچون ساعت شماطه دار یا حتی گلدانی کلاسیک استفاده گردد. استفاده از این روش در طراحی داخلی فضای منزل، بیننده را مهیج خواهد کرد و حس قدمت و واندگاری و تداوم زندگی را در بیننده القا می‌کند چرا که این حس در بییننده بر انگیخته می‌شود که تک تک این لوازم طی مدت زمان طولانی و در پس تفکر و زمان خریداری شده اند.

 

همان طور که در تصاویر فوق می‌بینید تلفیق مناسب و متعادل این دو متد نتیجه ای مهیج و چشم گیر را به همراه دارد.

مبل هایی با قیمت مناسب اما کیفیت بالا تهیه کنید!

 

مبل هایی که در طراحی داخلی فضای منزلتان استفاده می‌کنید باید دارای کیفیت قابل قبولی باشند چرا که قرار است از میهمانان و کودکان زیادی پذیرایی کنند بنابراین اگر در هنگام خرید مبلمان با پرداخت اندکی مبلغ بالاتر، کیفیت بسیار بیشتری را می‌توانید دریافت کنید؛ در پرداخت هرگز دریغ نکنید.

 

تاکنون به چند نکته از “باید ها”  در طراحی داخلی فضای منزل اشاره کردیم. در ادامه نیز چند مورد از “نباید ها” ی اساسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه بمانید.

 

فضاهای متفاوت منزل را مشابه هم نکنید!

همان طور که می‌دانید هر فضایی هویت و جایگاه خود را دارد بنا براین باید کاربری آن نیز متناسب با هویت فضا باشد. بنابراین اگر ترکیب رنگ سبز و نارنجی را دوست دارید لازم نیست حتی سرویس شستشوی بهداشتی منزل شما نیز ترکیبی از این دو رنگ باشد! مشابه سازی های این چنینی علاوه بر اینکه هویت فضای مورد نظر را گم می‌کند بلکه یک عدم تقارن سرشار از انرژی منفی را در فضا به وجود می‌آورد.

 

همان طور که در تصویر فوق می‌بینید طراحی داخلی مناسب و متناسب با سرویس بهداشتی در این فضا، زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.

 

تمام فضای منزل را سفید نکنید!

 

زندگی آپارتمان نشینی و کوچک شدن محیط آپارتمان ها این تصور را در افراد به وجود آورده که بهتر است کل فضای منزل سفید باشد تا روشنایی دو چندان گردد و محیط بزر گتری به وجود آید. این تصور در نگاه اول منطقی به نظر می‌رسد اما حتی تصور چنین فضای سردی حس منفی القا می‌کند.بنابراین استفاده از رنگ سفید به طور مطلق هرگز پیشنهاد نمی شود؛ چرا که ترس استفاده از رنگ های دیگر را در طراحی داخلی فضای منزل به وجود می‌آورد. زمانی که ما به استفاده از رنگ ها در طراحی داخلی اشاره می‌نماییم لازم نیست حتما از رنگ های قرمز و زرد و نارنجی استفاده شود. ترکیبی از رنگ هایی چون خاکستری، بنفش، شکلاتی و … علاوه برایجاد انرژی در منزل شما فضایی دل انگیز و اصولی را به وجود می‌آورد.

 

 

در این تصویر با استفاده از رنگ های مناسب، نتیجه ای دل انگیز از فضای نشیمن را در یافت کرده ایم.
بهر حال طراحی داخلی فضای منزل باید کاملا طبق سلیقه ی افراد انجام بشود، اما به شرطی که اصول و قواعد ابتدایی در طراحی داخلی نیز به خوبی رعایت شوند.

اورناتتو برای نشان دادن این قوانین طراحی در سایت خود ایده هایی برای شما عزیزان آماده کرده است که پیشنهاد میکنیم حتما به سایت اورناتتو سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اورناتتو

این روش که براساس فروش اینترنتی با نمایش جزئیات و مشخصات فنی و همچنین امکان مقایسه اقلام با یکدیگر طرح ریزی شده است، علاوه بر افزایش سهولت انتخاب برای عموم مشتریان، برای افراد متخصص و فعال در این زمینه نیز پایگاه مناسبی برای انتخاب و مقایسه ی دقیق میباشد. همچنین بخشی از دسته بندی متریال در این فروشگاه اینترنتی مشخصا مربوط به مصرف کنندگان خانگی و افراد مشکل پسندی است که به موهبت حس زیبایی شناسی و زیباپسندی خود به آراستن محل کار و یا زندگی خود اشتیاق و رغبت زیادی دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]