اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960521257294850

چرا فروشندگان به نرم‌افزار MonoCrm نیاز دارند؟

کد: 13960521257294850

https://goo.gl/XpW8Ad

، تهران , (اخبار رسمی): بدون شک نحوه اولویت‌بندی مشتریان و چگونگی پیگیری آن‌ها از بزرگترین چالش‌های پیش روی تمامی فروشندگان است. MonoCrm نرم‌افزاری است که نه تنها برای حل این مسائل بلکه برای بهبود فعالیت‌های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش راهکاری به‌روز را ارائه می‌دهد.

چرا فروشندگان به نرم افزار MonoCrm نیاز دارند؟!
چرا فروشندگان به نرم افزار MonoCrm نیاز دارند؟!

نرم‌افزار MonoCRM امکان ثبت اطلاعات مشتریان و تماس‌های برقرارشده از راه‌های مختلف از قبیل تلفن، ایمیل، پیامک، تلگرام و ... را فراهم می‌آورد.

در ادامه قصد داریم شما را با مزایای نرم‌افزار MonoCrm آشنا کنیم:

نرم‌افزار MonoCRM امکان ثبت اطلاعات مشتریان و تماس‌های برقرارشده از راه‌های مختلف از قبیل تلفن، ایمیل، پیامک، تلگرام و ... را فراهم می‌آورد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تمامی محصولات و خدمات خود را ثبت و آن‌ها را به مشتریان معرفی کنید. برای مشتریان پیش‌فاکتور صادر کنید و تا تکمیل مرحله خرید آن‌ها را همراهی و یک فروش موفق را ثبت کنید. همچنین این برنامه امکانی را فراهم می‌آورد تا بتوانید تاریخ تماس بعدی را برای مشتریان ثبت و در موعد مقرر آن ها را پیگیری کنید.

 

نگران نباشید، اطلاعات شما را در فضایی امن نگهداری می‌کنیم

فعالیت 8 ساله در زمینه عرضه و پشتیبانی آنتی‌ویروس‌های ESET و Kaspersky افتخار ماست و این نشان‌دهنده این است که امنیت اطلاعات و دستگاه‌های مشتریان برای ما حائر اهمیت است و لزوم وجود این امنیت را درک می‌کنیم. در نرم‌افزار MonoCrm برای امنیت اطلاعات کاربران از سرورهای قدرتمند استفاده کردیم و در لایه‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این سرورها آخرین استانداردها را در ارتباط با امنیت برقرار ساختیم تا کاربران در فضایی امن به اطلاعات مشتریان، فرصت‌های فروش، لیست پیگیری‌های روز و همچنین فعالیت‌ها و برنامه روزانه خود دسترسی داشته باشند.

 

قابلیت استفاده روی دسکتاپ، تلفن همراه و تبلت

در هر لحظه و در هر مکان که فعالیت فروش را انجام می‌دهید در کنار شما هستیم تا بتوانید اطلاعات را به درستی ثبت کنید. در جلسات فروش، پشت میز کارتان، جلسات ویزیت حضوری، نمایشگاه‌ها و ... .

نرم‌افزار MonoCrm به راحتی روی سیستم‌های عامل ویندوز و اندروید قابل استفاده است.

 

تهیه گزارش از عملکرد کاری، فعالیت سختی است؟

نرم‌افزار MonoCrm به طور خودکار فعالیت ها و موفقیت‌های فروش شما را در قالب نمودار و گزارش نمایش می‌دهد و دیگر نیازی نیست شما این اطلاعات را به صورت گزارش روی کاغذ یا ایمیل و ... به مدیرتان تحویل دهید چون مدیر شما در پایان هر روز می‌تواند نحوه عملکرد شما را از طریق MonoCrm بررسی کند. ما برای شما گزارش‌ها را تنظیم می‌کنیم، شما با خیال راحت بفروشید!

 

برای شروع یک تجربه هدفمند آمادگی دارید؟

گشت‌وگذار بی‌هدف و سردرگم در سررسید، اکسل، برگه‌های چسبیده به مانیتور و دیوار، فرم‌های پرشده نمایشگاهی و ... فقط زمان شما را می‌گیرد. فقط با چند کلیک ساده به راحتی داده‌ها را تجزیه و تحلیل و فرصت‌های فروش را شناسایی کنید.

 

قابلیت ارسال ایمیل، پیامک و تلگرام 

بیایید به زمان حساس باشیم. برای ارسال ایمیل و پیامک از چند پنل و نرم‌افزار مختلف استفاده می‌کنید؟ آیا همه این ارتباطات در پرونده مشتری قابل ثبت است؟ در نرم‌افزار MonoCrm اطلاعات هر نقطه تماس و سوابق مشتری در پرونده او ثبت می‌شود. پس شما دقیقا می‌دانید در طی چند ماه اخیر از چه طریقی با مشتری صحبت کرده‌اید و چه پیامی به او ارسال و چه پاسخی دریافت کرده‌اید. ما برای سهولت کار شما در کنار منابعی مانند پیامک و ایمیل، پیام‌رسان تلگرام هم به این نرم‌افزار اضافه کرده‌ایم.

 

زمان یک فروش دیگر به مشتری است

چقدر خوب است که از زمان دقیق تمدید قرار داد مشتری آگاه باشیم و بدانیم مشتری در چه زمانی قصد یک خرید جدید را دارد. در نرم‌افزار MonoCrm می‌توانید تنها با چند کلیک ساده اطلاعات جدید مشتری را در پیگیری ها ثبت و تاریخ پیگیری بعدی را برای به ثمر رساندن فروش مشخص کنید.

نرم‌افزار MonoCrm در تاریخ و ساعتی که از قبل مشخص کرده‌اید، یادآور می شود که با مشتری تماس بگیریئ و فروش خود را نهایی کنید.

 

ما همواره نرم‌افزار MonoCrm را برای شما به‌روز‌رسانی می‌کنیم

رفتار مصرف‌کننده همواره در هر شرایط اقتصادی تغییر می‌کند. ما این مسئله را درک می‌کنیم و می‌دانیم در روزهای آتی شما نیاز دارید قابلیت‌های جدیدی را در نرم‌افزار MonoCrm استفاده کنید یا ابزار های قبلی نیازمند به‌روزرسانی هستند. ما تلاش می‌کنیم تا با شرایط روز بازار بهترین ابزار برای گرفتن رضایت مشتری را برای شما فراهم کنیم.

 

بدانید که مشتریان واقعا چه می‌خواهند

از آنجایی که تمام اطلاعات مرتبط با مشتری در نرم‌افزار MonoCrm ذخیره می‌شود، به شما کمک می‌کند تا نیازهای مشتریان را در زمانی مناسب تجزیه و تحلیل کنید و حتی مسائل پیش روی مشتری را پیش‌بینی کنید. این قابلیت باعث افزایش رضایت مشتری، تضمین وفاداری و همچنین حاشیه سود بالاتر می‌شود.

 

در لحظه برای مشتری پیش‌فاکتور صادر و ارسال کنید

محصولات و خدمات شما با جزئیات کامل طبقه‌بندی شده است و قیمت هر محصول و همچنین بهای تمام‌شده آن می‌تواند ثبت شود. فقط کافی است در زمان درخواست و حین صحبت با مشتری با یک کلیک ساده برای مشتری پیش‌فاکتور صادر و ارسال کنید. به همین راحتی! در ضمن ما این پیش‌فاکتور را در سوابق تماس با مشتری برای شما ثبت می‌کنیم.

 

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

نرم‌افزارهای CRM خیلی گران هستند؟ اشتباهات در ثبت سفارش زیاد است؟ پیش‌فاکتورها پیگیری نمی‌شوند؟ شخصی در لیست‌های شما وجود دارد که بیش از شش ماه است با او صحبتی نداشته‌اید؟ سررسید، کاغذ و اکسل زمان را هدر می‌دهند؟ راه حل بسیار ساده است؛ استفاده از نرم‌افزار کاربردی MonoCrm تمام این مسائل را برای شما برطرف میی‌‌کند و شرایط فروش آسانی را پیش روی شما قرار داده است. می‌توانید نرم‌افزار MonoCrm را به صورت یک ماهه، سه ماهه، 9 ماهه یا 12 ماهه و حتی برای همیشه خریداری کنید. زمان، انرژی و آرامش خود را ذخیره کنید تا فرصت فروش ایجاد کنید و بیشتر بفروشید. پس زمان را از دست ندهید.

 

نتیجه

نرم‌افزار MonoCrm با توجه به شرایط روز بازار، بهره‌وری تیم فروش را افزایش می‌دهد و فروشندگان را در چهار حوزه اساسی زیر همراهی می‌کند:

1 - ثبت و نگهداری اطلاعات به‌روز مشتری

2 - پیگیری سیستماتیک فرصت‌های فروش

3 - سرعت عمل در نهایی‌سازی و رسیدن به اهداف فروش

4 - تامین ابزارهای به‌روز برای فروش

کسب و کار شما گران‌بهاست؛ ما با نرم‌افزار MonoCrm همراه همیشگی شما در مسیر موفقیت‌های پیش رو هستیم.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده ارتباط تراشه

شرکت ایده ارتباط تراشه به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده نرم افزارهای امنیتی، نماینده رسمی آنتی ویروس های اورجینال شرکت ESET و Kaspersky ( خانگی و شبکه ) می باشد. شما می توانید در هر مرحله از فرایند ارتقای نرم افزاری شرکت خود اموری نظیر طراحی و بهینه سازی یک وب سایت، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، نرم افزار اتوماسیون اداری و امور تبلیغاتی را به تیم شرکت ایده ارتباط تراشه بسپارید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]