اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960601258726618

برندسازی

‫50 راه تقویت برند

کد: 13960601258726618

https://goo.gl/xVKhNr

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه برندسازی از مهم‌ترین مسایل پیش روی سازمان‌هاست. کاری که نه تنها آسان نیست بلکه سازمان‌ها در مسیر دستیابی به آن با چالش‌های فراوانی روبرو هستند و جهت تحقق آن نیاز به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق و صحیح دارند. هدف اصلی برندسازی متمایز شدن از رقباست.

‫50 راه تقویت برند
اینفوگراف 50 راه تقویت برند

امروزه برندسازی از مهم‌ترین مسایل پیش روی سازمان‌هاست.

امروزه برند یک سازمان به نوعی هویت آن را نشان می‌دهد و وفاداری به برند از موضوعات مهم و دغدغه‌های سازمان‌هاست. به گفته انجمن بازاریابی آمریکا برند به معنی «نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به‌کار گرفته شود.» امروزه برندسازی از مهم‌ترین مسایل پیش روی سازمان‌هاست. کاری که نه تنها آسان نیست بلکه سازمان‌ها در مسیر دستیابی به آن با چالش‌های فراوانی روبرو هستند و جهت تحقق آن نیاز به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق و صحیح دارند. هدف اصلی برندسازی متمایز شدن از رقباست.

در این اینفوگراف، 50 راه برای تقویت برند سازمان‌ها پیشنهاد شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]