اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960602258857573

راه اندازی خط تولید سپتیک تانک در قزوین

کد: 13960602258857573

https://goo.gl/DG484S

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ناب زیست با ایجاد خط تولید جدید سپتیک تانک خود در شهر قزوین گامی دیگر در راستای تولید ملی برداشت.

راه اندازی خط تولید سپتیک تانک در قزوین
راه اندازی خط تولید سپتیک تانک در قزوین

طبق گفته ی مهندس علیزاده، مدیرعامل ناب زیست، این خط تولید گام بزرگی در راستای تبدیل کردن ایران به یکی از قطب‌های تولید سپتیک تانک در جهان خواهد بود.

به گزارش شرکت ناب زیست، این شرکت به عنوان یکی از قطب‌های تولید کننده مخازن پلی اتیلن در کشور با هدف تبدیل شدن به بهترین در خاورمیانه و شروع صادرات خود به کشورهای منطقه، خط تولید جدید خود را در شهر صنعتی قزوین ایجاد کرد. این خط تولید بالغ بر 4 میلیارد ریال هزینه داشته است که مسئولین این شرکت امیدوارند با آغاز تولید توسط آن، به زودی این سرمایه به شرکت بازگردد.

شرکت ناب زیست با این خط تولید که با حضور مسئولان دولتی راه‌اندازی شد، توانسته 118 فرصت شغلی جدید ایجاد کند که در عین حمایت از تولید ملی باعث ایجاد اشتغال برای جوانان شده است.

طبق گفته ی مهندس علیزاده، مدیرعامل این شرکت، این خط تولید گام بزرگی در راستای تبدیل کردن ایران به یکی از قطب‌های تولید سپتیک تانک در جهان خواهد بود. وی همچنین در ادامه گفت: «امروزه از کابرد مخازن پلی اتیلن نمی‌توان چشم پوشی کرد و هر روز به تعداد کسانی که از این مخازن استفاده می کنند در حال افزوده شدن است. ما نیز قصد داریم تا سپتیک تانک‌های با کیفیت و با قیمت مناسب تولید کنیم تا هم بازار داخل را بدست بگیریم و همچنین به صادرت و  ارزآوری کشور کمک کنیم.»

گفتنی است شرکت ناب زیست یکی از بزرگترین تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن از جمله سپتیک تانک، سپتیک تانک پلی اتیلن، سپتیک تانک فاضلاب و سپتیک تانک فایبرگلاس در خاورمیانه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی ناب

تولیدکننده سپتیک تانک تولید کننده پکیج تصفیه فاضلاب تولید کننده آب شیرین کن صنعتی تولید کننده لوله کاروگیت تولید کننده سپتیک تانک پلی اتیلن تولید کننده برج خنک کننده تولید کننده منبع کویل دار تولید کننده چیلر تراکمی تولید کننده دیزل ژنراتور تولید کننده هواساز

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ