اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960602258867574

توسط گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ عرضه می‌شود

ارائه خدمات طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ با کیفیت بالا

کد: 13960602258867574

https://goo.gl/nJYt5G

، تهران , (اخبار رسمی): گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ، خدمات جدیدی در زمینه چاپ و تبلیغات و ارائه خدمات طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ با کیفیت بسیار بالا عرضه کرده است.

آغاز عرضهوفروش ارائه خدمات طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ ازاول شهریور 96
چاپ بروشور و کاتالوگ توسط گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ انجام می شود. http://behrangdesign.ir/

به گزارش روابط عمومی گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ، علاقه‌مندان به استفاده از خدمات طراحی و چاپ حرفه ای، امکان استفاده از خدمات گروه بهرنگ را دارند تا بازدهی بیشتری را در تبلیغات خود تجربه کنند.

محمد فیض آبادی فراهانی مدیرعامل گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ با اشاره به خدمات این شرکت در این زمینه گفت: چاپ کاتالوگ حرفه‌ای مستلزم انتخاب درست چاپخانه برای چاپ است که گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ در این زمینه یک تیم متخصص و با تجربه مناسب و یکی از بهترین چاپخانه‌های چاپ کاتالوگ در تهران را داراست. 

وی ادامه داد: ارائه خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور و بسته بندی لوکس از خدماتی است که برندها برای جلب توجه بیشتر مخاطبین و ماندگاری در ذهن آنان، به آن نیاز دارند و در این زمینه بهرنگ تلاش کرده است، تا بازده بالاتری را برای سفارش دهندگان کاتالوگ، بروشور و بسته‌بندی‌هایشان ایجاد کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ به نشانی http://behrangdesign.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ

گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ متشکل از گروهی از متخصصات در زمینه طراحی گرافیک و چاپ و مشاوره در زمینه طراحی سایت و سئو با سابقه فعالیت 10 ساله در این صنعت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. از جمله خدماتی که گروه چاپ و تبلیغات بهرنگ در این زمینه ارائه می دهد می توان به مواردی همچون طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور و بسته بندی و مشاوره در زمینه طراحی سایت و سئو اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]