اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960606259407531

سبزپرداز، راهکاری نوین برای مدیریت قبوض و مصرف انرژی

کد: 13960606259407531

https://goo.gl/7arpfn

، تهران , (اخبار رسمی): سبزپرداز یک اپلیکیشن موبایلی و خدمتی جدید از شرکت عصر دانش افزار (با همکاری بانک تجارت) است که با هدف حفظ محیط زیست و صرفه جویی قابل توجه در صدور و چاپ قبوض کاغذی پیاده سازی گردیده است.

سبزپرداز، راهکاری نوین برای مدیریت قبوض و مصرف انرژی
قابلیت های سبزپرداز

هدف اصلی این نرم افزار یکپارچه سازی تمامی قبوض مصرفی کاربران، مدیریت قبوض و در نهایت مقایسه انرژی مصرف شده توسط کاربر در یک دوره زمانی در قیاس با سایر کاربران در یک محدوده جغرافیایی است

به گزارش عصر دانش افزار، کاربران سبزپرداز می‌تواند قبوض مصرفی خود را از طریق این نرم افزار با استفاده از اسکن بارکد و یا ورود شناسه قبض و پرداخت یا فعالسازی قبوض پیامکی اضافه نماید. اضافه نمودن مهلت پرداخت برای هر قبض و یادآوری آن، مشاهده و ذخیره اطلاعات پرداخت نظیر تاریخ و کد رهگیری و پرداخت شتابی قبوض کاربر از قابلیتهای این نرم افزار است.

قابلیت های برجسته سبزپرداز:

1- مدیریت و پرداخت قبوض

کاربران می‌توانند قبوض خود را در برنامه سبزپرداز اضافه نمایند. برای افزودن قبض، کاربر می‌تواند از اسکن بارکد یک قبض و یا وارد نمودن شناسه قبض و پرداخت آن اقدام نماید. همچنین سبزپرداز تمامی پیامک‌هایی که در ارتباط با قبوض به موبایل کاربر ارسال می‌شوند را به صورت خودکار به برنامه اضافه می نماید.کاربر می‌تواند مهلت پرداخت یک قبض را در برنامه اضافه نماید تا سبزپرداز با نزدیک شدن مهلت پرداخت هشدارهای لازم را به کاربر بدهد. پس از افزودن یک قبض، کاربر می‌تواند آن را به صورت مستقیم (با تمامی کارت‌های شتاب) و یا با برنامه موبایل بانک تجارت پرداخت نماید. اطلاعات پرداخت نظیر تاریخ پرداخت و کد رهگیری نیز در برنامه و در حساب کاربری ذخیره خواهند شد. در صفحه مشاهده یک قبض، کاربر علاوه بر مشاهده وضعیت فعلی قبض خود، می‌تواند مقایسه‌ای با دوره‌های قبلی خود داشته و مصرف خود را طی دوره‌های قبلی مشاهده نماید.

2- فعالسازی قبوض پیامکی (دریافت قبوض)

سبزپرداز لیست تمامی شرکت‌های خدماتی که قابلیت فعالسازی پیامکی قبوض خود را دارند در اختیار کاربر قرار می‌دهد، در نتیجه کاربر می‌تواند قبوض خود را پس از فعالسازی به صورت پیامکی دریافت نماید.پس از فعالسازی، سبزپرداز قبوض پیامک شده را به صورت خودکار به لیست قبوض کاربر می‌افزاید.به عنوان مثال، در استان تهران شرکت‌های خدماتی آب، برق، گاز و تلفن ثابت در این حوزه فعال می‌باشند.

3- مدیریت ساختمان‌ها و انرژی

کاربر می‌تواند یک ساختمان را با مشخصات آن نظیر: زیربنا، تعداد اتاق‌ها، تعداد ساکنین و موقعیت جغرافیایی در سبزپرداز معرفی نماید. پس از ایجاد ساختمان، کاربر می‌تواند قبوضی که منحصر به آن ساختمان است را در سبزپرداز معرفی نماید. با توجه به داده‌های کاربرانی که در آن منطقه جغرافیایی ساختمان خود را در سبزپرداز معرفی کرده‌اند، مقایسه‌ای انجام شده و میزان مصرف انرژی نسبت به دیگر افراد منطقه به کاربر گزارش داده می‌شود، در این حالت کاربر میزان مصرف انرژی خود را نسبت به دیگران در منطقه مقایسه می نماید.هر چه تعداد کاربران سبزپرداز افزایش یابد، مقایسه مصرف انرژی آن‌ها دقیق‌تر محاسبه می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصر دانش افزار

در این بخش، شرکت تمرکز خود را بر ارائه خدمات کاربردی به مشتریان در بستر موبایل قرار داده و با نیروی انسانی متخصص خود توانسته است در زمینه اجرای سیاست‌های کلان کشور در زمینه IT و ارائه سرویس های مبتنی بر ابزارهای هوشمند نقش فعالی را ایفا نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]