اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960627261457531

قابلیت‌های منحصر به فردی که یک اپلیکیشن موبایلی ارائه می‌دهد:

فعال‌سازی قبوض پیامکی و همگام سازی اطلاعات قبوض در اپلیکیشن سبزپرداز

کد: 13960627261457531

https://goo.gl/J8yc4A

، تهران , (اخبار رسمی): با اپلیکیشن سبزپرداز می‌توانید قبوض خود را به روش‌های مختلف در برنامه اضافه کنید و پس از آن به صورت آنلاین و مستقیم در سبزپرداز پرداخت کنید. همچنین‌می توانید با معرفی ساختمان خود انرژی مصرف شده را با آن منطقه مقایسه کنید.

قابلیت های منحصر به فرد اپلیکیشن سبزپرداز
صفحات اپلیکیشن سبزپرداز

به گزارش شرکت عصر دانش افزار، سبزپرداز یک اپلیکیشن موبایلی و خدمتی جدید از شرکت عصر دانش افزار (با همکاری بانک تجارت) است که با هدف حفظ محیط زیست و صرفه جویی قابل توجه در صدور و چاپ قبوض کاغذی پیاده سازی گردیده است. در زیر با دو قابلیت جذاب این اپلیکیشن آشنا می‌شوید:

 

1- فعال‌سازی پیامکی:

سبزپرداز لیست تمامی شرکت‌های خدماتی که قابلیت فعالسازی پیامکی قبوض خود را دارند در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در صورتی که شرکت خدماتی منطقه کاربر در لیست قبوض پیامکی موجود باشد، کاربر می‌تواند قبوض خود را پس از فعالسازی به صورت پیامکی دریافت کند. با فعال شدن این قابلیت، سبزپرداز قبوض پیامک شده را به صورت خودکار به لیست قبوض کاربر می‌افزاید. در ضمن بدون اینکه کاربر بخواهد درگیر جزئیات فعالسازی یکی از قبوض خود به صورت پیامکی باشد، می‌تواند در سبزپرداز به راحتی با انتخاب استان و قبض خود و ارسال شناسه مربوطه، فعالسازی را انجام دهد. لازم به ذکر است، در تهران شرکت‌های خدماتی آب، برق، گاز و تلفن ثابت در این حوزه فعال هستند.

 

2- همگام‌سازی اطلاعات قبوض:

در نسخه جدید سبزپرداز، کاربر با شماره موبایل خود یک حساب کاربری جدید ایجاد می‌کند. در نتیجه تمامی اطلاعات وی (قبوض، ساختمان‌ها، پرداخت‌ها و...) در سیستم ثبت شده و حتی پس از حذف برنامه، می‌تواند با وارد شدن به حساب کاربری خود تمامی اطلاعات را بازیابی کند. همچنیــن در زمانی که کاربر به اینترنت متصل نباشد، تمامی اطلاعات وی در حالت آفلاین ثبت شده و پس از اتصال به اینترنت به حساب کاربری وی منتقل می‌گردد. در تنظیمات برنامه، کاربر می‌تواند مواردی مانند: هشدار مهلت پرداخت، دسترســی به پیامک قبوض و حذف پیامک قبوض را فعال و یا غیر فعال کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصر دانش افزار

در این بخش، شرکت تمرکز خود را بر ارائه خدمات کاربردی به مشتریان در بستر موبایل قرار داده و با نیروی انسانی متخصص خود توانسته است در زمینه اجرای سیاست‌های کلان کشور در زمینه IT و ارائه سرویس های مبتنی بر ابزارهای هوشمند نقش فعالی را ایفا نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]