اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960612260015904

گیت فروشگاهی RF چیست؟

کد: 13960612260015904

https://goo.gl/sQeQtJ

، تهران , (اخبار رسمی): گیت فروشگاهی نام دیگر گیت ضد سرقت فروشگاهی است که در سه نوع گیت فروشگاهی RF، گیت فروشگاهی EM و گیت فروشگاهی AM موجود هستند. دو نوع تکونولوژی گیت فروشگاهی جفت آنتن RF و گیت فروشگاهی تک آنتن RF وجود دارد.

گیت فروشگاهی RF چیست؟
گیت فروشگاهی RF چیست؟

گیت فروشگاهی یک نوع سیستم حفاظتی الکتریکی کالا است که در ایران به سیستم های ضد سرقت فروشگاهی نیز بیشتر شناخته میشوند و در سه نوع گیت فروشگاهی RF، گیت فروشگاهی EM و گیت فروشگاهی AM موجود می باشند.

به گزارش ایده برتر پارسیان، گیت فروشگاهی یک نوع سیستم حفاظتی الکتریکی کالا است که در ایران به سیستم‌های ضد سرقت فروشگاهی نیز بیشتر شناخته می‌شوند و در سه نوع گیت فروشگاهی RF، گیت فروشگاهی EM و گیت فروشگاهی AM موجود هستند.

 

گیت فروشگاهی RF چیست؟

رادیو فرکانس یا همان تکنولوژی RF در سیستم‌های اعلام سرقت فروشگاهی به کار می‌رود که شدت آن بین 75/1 تا 5/9 مگاهرتز می‌باشد و از میان آنها فرکانس 2/8 مگاهرتز پرکاربردتر است. البته به صورت استاندارد سیستم‌هایی با فرکانس‌های 95/1، ، 75/4 و 10 مگاهرتز هم تولید می‌شود. شناسایی تگ در سیستم گیت ضد سرقت فروشگاهی RF بر اساس نوع و مدل آنتن انجام میگیرد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

 

گیت فروشگاهی جفت آنتن RF

در گیت فروشگاهی جفت آنتن RF دو آنتن وجود دارد که به صورت فرستده و گیرنده می‌باشد و دهانه‌های ورودی به اندازه 80 الی 200 سانتی متر را پوشش می‌دهند. از مزایای قابل ذکر سیستم‌های جفت آنتن سرعت بالا و پوشش کامل کناره‌های دهانه ورودی و دقت زیاد آن می‌باشد.                                                                 

 

گیت فروشگاهی تک آنتن RF

در گیت فروشگاهی تک آنتن RF فرستنده و گیرنده در یک برد تعبیه شده اند. میزان پوشش این گیت دزدگیر فروشگاهی از هر طرف بین 70 الی 90 سانتی متر است به این معنی که می‌تواند معبری از 140 سانتی متر تا 180 سانتی متر را پوشش دهد. از مزیت استفاده و نصب گیت ضد سرقت تک آنتن می‌توان به نصب در مکان‌های بزرگ با استفاده از تگ ریز و زنجیره ای و بیش از پنج آنتن اشاره کرد. تک آنتن‌ها نسبت به سیستم‌های جفت آنتن به دلیل هزینه کم پرکاربردتر هستند.

 

مزایا و معایب تکنولوژی RF عبارتند از:

•    قیمت پایین تر آنتن‌ها و لوازم جانبی                          
•    تنظیمات ساده و نگهداری کم هزینه
•    تنوع زیاد مدل‌های آنتن و لوازم جانبی
•    ضخامت کم و قیمت پایین لیبل
•    همسان سازی با آنتن همسایه بدون نیاز به سیم کشی (در مدل‌های تک آنتن)

تنها معایب این گیت ضد سرقت فروشگاهی عدم کارایی بر روی فلزات است.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش