اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960619260607629

پتینه چیست و چطور می‌توان این هنر را آموخت؟

کد: 13960619260607629

https://goo.gl/A3XpAM

، تهران , (اخبار رسمی): پتینه ایجاد نمای کهنگی است. آموزش تکنیک‌های کاربردی و زیبای پتینه جهت ارتقاء کیفیت بصری فضای مسکونی و تجاری در دپارتمان هنر و معماری آموزشگاه پیشکسوتان برگزار می شود.

پتینه چیست و چطور می توان این هنر را آموخت
پتینه چیست و چطور می‌توان این هنر را آموخت؟

به گزارش آموزشگاه پیشکسوتان، در این مطلب تعریف کامل، مفید و تفصیلی از کلیت تعریف پتینه و دوره آموزشی پتینه ارائه شده که توسط اعضای دپارتمان هنر و معماری مجتمع آموزشی پیشکسوتان، جهت آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با دوره کاربردی پتینه‌ی این آموزشگاه تهیه شده است. پس از مطالعه این مقاله، می‌توانید دید دقیق‌تری نسبت به این هنر که کشش زیادی در بازار کار دکوراسیون دارد و همچنین دوره آموزشی و کاملا کابردی پتینه در مجتمع آموزشی پیشکسوتان پیدا کنید.

 

پتینه چیست؟

هنر پتینه یکی از هنرهائی است که با توجه به علاقه ما ایرانیان به هنرهای سنتی می‌تواند کاملا پاسخگوی حس زیبایی پسندی و ایجاد فضای سنتی و کهنه نمایی و غیره در فضای مورد نظر باشد. با توجه به نو و جدید بودن این هنر در جامعه، عموما آشنایی چندانی با آن وجود نداشته و درک و تجسم آن نیاز به تعریف و معرفی دارد که در کلاس‌های پتینه مجتمع آموزشی پیشکسوتان با ارائه تصاویر و فیلم‌های متعدد از انواع پروژه‌های اجرا شده و تعریف پتانسیل زیباسازی فضا آشنایی دقیقی از ظرفیت پتینه و قابلیتهای آن برای انواع فضا‌ها صورت می‌گیرد. در واقع پتینه هنر رنگ و لعاب دادن به اشیا و اجسام و سطوح است.

بطور مثال در متریال بسیار مرسوم و شناخته شده کاغذ دیواری با وجود ترکیب چند رنگ و طرح و حتی نقوش باز هم هر مخاطب محدود به انتخاب یک مدل از آلبوم کاغذ دیواری است اما پوشش‌های مختلف رنگی و بافت‌ها باعث ایجاد هزاران مدل متنوع مورد خواست مشتری بصورت زنده و با حس واقعی همان متریال مورد نظر برروی سطح یا اجسام می‌شود.مثل کاهگل بصورت واقعی،طرح‌های واقعی آجر،انواع سنگ،گرانیت، انواع طرح‌ها و رنگ‌های چوب،فرم ترک بر روی سطوح،دکوپاژ(استفاده از تکه‌های روزنامه یا کاغذ کادو و چسباندن روی سطوح با چسب و لاک الکل) و هزاران مدل و طرح متنوع و مختلف را می‌توان با هنر پتینه به آسانی و ارزانی ایجاد نمود و تغییر زیادی در وضعیت بصری آن شی یا سطح بوجود آورد.کلاسهای پتینه مجتمع آموزشی پیشکسوتان در فضای کارگاهی کاملا استاندارد و با کیفیت و کمیت بالا توسط اساتید با تجربه و خبره برگزار می‌شود.

یک پتینه کار حرفه ای ضمن برخوردار بودن از بازار کافی (منازل مسکونی،انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در تمام موضوعات،همه مشاغل سنتی و مدرن،رستوران‌ها،آرایشگاه‌ها،مزون‌هاو ...) می‌تواند راه حل‌های بسیار زیادی برای رفع مشکلات بخش‌های پر چالش فضا‌ها که فکر مخاطبین فضا را همیشه درگیر می‌کند که ناچار به استفاده از رنگ ساده و یا پوشش توسط اجسام و متریال‌های بی هدف صرفا جهت ناپدید کردن آن بخش بودند را ارائه کرده و فضا را از لحاظ بصری و کاربردی زیبا و چشم نواز کند،در پایان تاکید می‌کنیم هنر و مهارت پتینه هم برای طرح‌های امروزی و مدرن و هم طرح‌های کلاسیک و سنتی قابل استفاده و اجرا است که نمونه کارهای بسیار زیاد و زیبایی از همه سبک‌های طراحی که در آن از پتینه نیز استفاده شده در کلاس‌های کاربردی آموزش پتینه مجتمع آموزشی پیشکسوتان ارائه، تحلیل، تدریس و اجرا می‌شود.

گفتنی است کلاس‌های آموزشی پتینه آموزشگاه پیشکسوتان برای ایجاد جلوه های زیبا و تغییر حس و وضعیت بصری برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت پیشکوستان به آدرس www.pishkesvatan.ir بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشکسوتان

مجتمع آموزشی پیشکسوتان از سال 1371 در رشته های فناوری اطلاعات،معماری و عمران،طراحی مد و طراحی لباس،عکاسی،خدمات آموزشی،جهانگردی،حسابداری و هتلداری و مدیریت با گروه آموزشی مجرب و متخصص مشغول فعالیت آموزشی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | دکوراسیون و منزل