اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960830268897629

آموزش دکوراسیون داخلی طراحی داخلی

دوره جامع معماری و دکوراسیون داخلی

کد: 13960830268897629

https://goo.gl/6crJu6

، تهران , (اخبار رسمی): دوره جامع دکوراسیون داخلی و طراحی معماری داخلی در آموزشگاه معماری پیشکسوتان با قدمت 25 سال و با استفاده از اساتید بسیار خبره و برجسته و چارت درسی به روز و کاربردی با مدرک فنی و حرفه‌ای به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین دوره‌های آموزش طراحی داخلی و دکوراسیون شناخته شده است.

آموزش دکوراسیون داخلی  طراحی داخلی در  دوره جامع  معماری و دکوراسیون داخلی
آموزش دکوراسیون داخلی و معماری داخلی در استانداردترین و با کیفیت ترین دوره طراحی داخلی و دکوراسیون

با کیفیت‌ترین دوره‌ی آموزش دکوراسیون داخلی و طراحی معماری در یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های معماری تهران (دارای گواهینامه‌ی رتبه بندی با درجه ممتاز)

آموزشگاه پیشکسوتان از سال 1371 ارائه‌ی باکیفیت‌ترین آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مورد آموزش خود را به عنوان مهم‌ترین هدف خود معرفی کرده است.

برای ملاحظه مجوز و گواهینامه رتبه بندی آموزشگاه می توانید از سایت www.Pishkesvatan.com دیدن کنید.

 آموزش طراحی دکوراسیون و طراحی معماری داخلی در قالب یک دوره‌ی جامع و کامل با سرفصل‌های درسی کارآمد و کاربردی و بازدید مرتب و مکرر از پروژه‌های در حال اجرا در آموزشگاه معماری پیشکسوتان با مدیریت مهندس امید اسدی معمار و طراح داخلی www.Omidasadi.com و اساتید بسیار مجرب (طراحان برجسته و خبره) ارائه می چ‌شود. آموزشگاه پیشکسوتان از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مجوز فعالیت داشته و در رشته معماری و دوره طراحی معماری و دکوراسیون داخلی از یک طرح درس جامع و بروز استفاده می‌کند. عناوین آموزشی این دوره شامل مبانی هنرهای تجسمی، مبادی سواد بصری، مبانی طراحی، اصول ارگونومی، طراحی دست آزاد اسکیس و راندو، آموزش روان شناسی رنگ‌ها ، آگوستیک، آموزش فنگ شویی، آموزش انواع سبک‌ها‌ی طراحی (کلاسیک، نئوکلاسیسم، مدرن، پست مدرن، مینیمال فولدینگ، اسکاندیناوی، ممفیس و....) آموزش اصول و روش‌های نورپردازی (مهندسی نور)، آموزش اصول چیدمان، نقشه کشی فاز 1و2 ، سیرکولاسیون، انواع پرسپکتیو، پروژه‌های کلاسی شامل طراحی واحد مسکونی و تجاری نقشه خوانی، آموزش طراحی محوطه است. از خصوصیات مهم کلاس‌ها بازدید از پروژه‌های در حال اجرا بوده همچنین مباحث کاربردی و مهم آشنایی با انواع متریال‌های روز دنیا در کلاس به طور کامل مورد بررسی و تدریس قرار می‌گیرد. سرفصل‌های درسی این دوره جهت آشنایی کامل با مولفه‌های بازار کار بوده و در دوره آموزش جامع و کامل معماری داخلی آموزشگاه پیشکسوتان  آموزش اتوکد، آموزش تری دی مکس، آموزش فتوشاپ در معماری و آموزش Vray با اساتید طراح و باسابقه برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به www.Pishkesvatan.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشکسوتان

مجتمع آموزشی پیشکسوتان از سال 1371 در رشته های فناوری اطلاعات،معماری و عمران،طراحی مد و طراحی لباس،عکاسی،خدمات آموزشی،جهانگردی،حسابداری و هتلداری و مدیریت با گروه آموزشی مجرب و متخصص مشغول فعالیت آموزشی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | علم و آموزش