اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960622260917393

با ثبت نام و خرید در تراولچی تور رایگان برنده شوید

تور رایگان مشهد و کیش برنده شوید

کد: 13960622260917393

https://goo.gl/BjC5hE

، تهران , (اخبار رسمی): با ثبت نام در وبسایت تراولچی ۵ امتیاز کسب کنید و به ازای خرید هر بلیط هواپیما داخلی یا خارجی ۲۰ امتیاز به مجموع امتیازات خود اضافه کنید و به قید قرعه برنده تور رایگان مشهد و یا تور رایگان کیش شوید که برای ۳ برنده خوش شانس در نظر گرفته شده است.

تور رایگان مشهد و کیش برنده شوید
تور رایگان مشهد و کیش

با ثبت نام در وبسایت تراولچی امتیاز کسب کنید و به ازای خرید هر بلیط هواپیما داخلی یا خارجی به مجموع امتیازات خود اضافه کنید و به قید قرعه برنده تور رایگان مشهد و یا تور رایگان کیش شوید.

امروزه بیشتر مسافران به دنیال راهی برای سفر ارزان و کاملا اختصاصی، طبق نیازهایشان هستند. بیشتر افراد برای سفرهای خود از بین صدها سایت و اپلیکیشن مربوط به سفر، با صرف زمان زیادی بلیط و محل اقامت خود را جستجو کرده و ارزان ترین و بهترین بلیط هواپیما و اقامت را پیدا می کنند.

وب سایت و اپلیکیشن تراولچی با دسترسی به همه ایرلاین‌های داخلی و خارجی و قیمت مناسب بلیط‌های سیستمی و چارتری، این امکان را فراهم کرده تا به جای جستجو در سایت‌های مختلف فروش بلیط، در کمترین زمان ممکن و با یک جستجوی ساده و سریع در وب سایت یا اپلیکیشن خرید بلیط آنلاین تراولچی، بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

اپلیکیشن‌های اندروید و ios تراولچی را هم می توانید از طریق وب سایت تراولچی و اپ استورها نصب کنید و براحتی در هر زمان و هر کجا یک دستیار شخصی پرواز داشته باشید که به شما نزدیک ترین و مناسب ترین پروازها را با قیمت ویژه پیشنهاد می دهد.

با ثبت نام در وبسایت تراولچی ۵ امتیاز کسب کنید و به ازای خرید هر بلیط هواپیما داخلی یا خارجی ۲۰ امتیاز به مجموع امتیازات خود اضافه کنید و به قید قرعه برنده تور رایگان مشهد و یا تور رایگان کیش شوید که برای ۳ برنده خوش شانس در نظر گرفته شده.

برای شرکت در این قرعه کشی و کسب امتیاز تنها تا پایان شهریور فرصت دارید.

لینک ثبت نام شرکت در قرعه کشی تور رایگان تراولچی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تراولچی

تراولچی یک شرکت فعال و با سابقه در زمینه ارائه خدمات گردشگری است که اکنون با سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل به خدمت مشتریان آمده تا بتواند سهولت و دسترسی و هوشمندی بیشتری را برای مسافرین فراهم آورد. تراولچی ضمانت می کند تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین قیمت و بهترین خدمات به کار گیرد تا رضایت و آسایش کامل مسافران را فراهم نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]